El cordill que ens manté units

Un relat de: Jurdi

Existeix alguna cosa que ens manté units. No se perquè però hi és, encara que no te'n hagis adonat .
Sempre hem estat junts, des de que érem uns petits enanets que no sabien res del món fins ara, el que som, unes persones adultes que han crescut juntes compartint somnis i experiències.
Amics sempre, això és el que ens ha unit, però......
Per a tu soc tan sols això?
Dintre meu vulguis o no hi ha crescut un sentiment nou. No vull deixar a perdre la nostra amistat, seria lo últim que deixaria que desaparegués. Però no vulguis impedir el que sento per tu.
Sempre m'has ajudat en tot, quan he defallit tu m'has encoratjat a seguir endavant en els pitjors moments, i tu agraeixo de tot cor.
Hem compartit secrets i confessions, que ni tan sols creiem que els haguéssim arribat a dir mai a ningú.
Els dies que no hem passat junts han estat malsons per a mi, et vull al meu costat. De la forma que sigui però vull estar sempre amb tu perquè ets l'únic que em fa somriure en aquells crus i tristos dies de depressió en els que voldria abandonar aquest món.
I tot i això seguiràs creient que l'únic que ens manté units és l'amistat?
Jo diria que t'equivoques, perquè és alguna altra cosa, algu més fort.

Ja ho sé!

M'ha costat molt però al final ho he comprès, he entès perquè ets tan important per mi.
L'únic i inseparable cordill que ens uneix és l'amor que tenim l'un per l'altre, que no es trencarà mai perquè és un fil cosit amb or.

Comentaris

  • Es fascinant.[Ofensiu]
    AINOA | 15-10-2005 | Valoració: 9

    Molt bonic noia.
    Tant de bo, aquests amic teu llegeixi aquest relat perqué es preciós, m'agradat molt.
    Quant s'escriu lo que realment en dicte el cor, surten uns relats magnifics.
    Una abraçada maca.

  • Sareta_16 | 22-05-2005 | Valoració: 9

    Que bonic nena, feia molt q no em pasava per aquí! Ains.. a qui no li ha passat axo? Enamorarse del seu millor amic.. weno de totes formes hagi passat el q hagi passat espero q lamistad aqeusta mai es trenqui.. pq lamistad mou el mon...
    Cuidat maca!^^

  • I tan!!![Ofensiu]
    annah | 05-04-2005 | Valoració: 10

    que és un fil cosit amb or!!!
    Estc segura que l'amistat que us uneix és molt més que això, encara que ell s'entesti a asseguar que no és amor!!! Segueix insistin!!!

    Una abraçada i un petó ben fort!!!
    No et cansis d'escriure, entesos?

    Anna

  • amistat i...[Ofensiu]
    Capdelin | 05-04-2005 | Valoració: 9

    amor... ummm... difícil separar els límits...
    espero que aquest cordill d´or no es trenqui mai i si com dius tu, és d´or i brilla tant... segur que és amor, amor de veritat.
    veig que ja tens 5 relats i 15 comentaris i 9´19 de valoració... uauau! ja comences a ser una escriptora de categoria... ja ja
    ànims i a seguir escribint...
    un petó i una abraçada!

Valoració mitja: 9.25

l´Autor

Foto de perfil de Jurdi

Jurdi

5 Relats

22 Comentaris

7600 Lectures

Valoració de l'autor: 9.53

Biografia:
Tinc 16 anysacabats de cumplir aquest gener. M'agrada llegir de tot. Les meves aficions són llegir, tan llibres normals com manga, es podria dir que m'agrada molt escriure però el meu fallo són les faltes, soc una negada. M'agrada també dibuixar, els llibres de Harry Potter (si són llegits en català millor), veure anime, dibuixar...
Soc morena i alta amb els ulls foscos casi negres. Vaig al gimnàs del meu poble, m'agrada sortir, jugar a la consola i escoltar música.
Si llegiu algun relat meu m'agradaria que el comentessiu perquè aixi sabria el que faig bé o no, i miraria cada cop de superrar-me en els meus relats, jo faré igual en els que llegeixi.