El circ de la vida

Un relat de: inadaptat

Pageu, entreu i passeu! Benvinguts, benvinguts al món! Benvinguts al circ de la vida! Assenteu-vos al vostre lloc i disfruteu de l'espectacle: tindrem entre tots nosaltres la senyora hipocresia, que farà que us vinguin esgarrifances només de veure-la i encara més si va disfressada d'amiga. Actuarà la senyora mentida, que no us deixarà indiferents. Des de molt lluny ens visita el senyor corrupció, un ésser realment malvat. El nostre domador anomenat societat ens mostrarà les bèsties que alimenta: la pobresa, la misèria, la fam, la destrucció i la guerra! Però tranquils, no patiu, que a vosaltres no us atacaran! Només a la gent de l'ultima fila que han pagat l'entrada més barata en notaran les seves terribles conseqüències. Després tindrem una estona de descans per anar als lavabos a vomitar i per passar per la botiga del senyor consumista. Tot seguit vindrà el millor moment de la nit: la jove promesa anomenada festa, el senyor invisible anomenat felicitat i les germanes amor i amistat us faran creure que aquest patètic espectacle té un mínim sentit, però no us deixeu enganyar, realment tot això és una porqueria!

Comentaris

  • genial[Ofensiu]
    patim patam patum | 18-03-2006

    simplament...GENIAL

    segueix aixi company d' angles!!!

  • solarin | 14-11-2005 | Valoració: 8

    Bona plasmació de la societat i el sistema actuals, amenitzada per la presentació circense que en fas.
    Estic d'acord amb tu, tot això és una gran mentida suavitzada per l'amistat i l'amor, que semblen fer aquest món una mica menys dolent...

  • Uhuh,,[Ofensiu]
    Orgull_de_classe | 14-11-2005

    wei! molt bó! ja m'el vas passar fa temps! uhuh..m'encanta , es geniaal!

l´Autor

Foto de perfil de inadaptat

inadaptat

12 Relats

42 Comentaris

18324 Lectures

Valoració de l'autor: 8.88

Biografia:
He mort...

urogu@hotmail.com