Carta als reis

Un relat de: inadaptat

Estimats reis "mags",

Ja sabeu que des del dia que em vaig trobar tota aquella muntanya de regals mentre buscava unes piles per la game boy, vaig tenir un fort desengany. Desgraciadament, jo ja sé qui sou vosaltres, i vosaltres ja sabeu qui sóc jo. Per tant, com que les circumpstàncies han canviat, he decidit canviar també el format de la meva carta; enguany és una carta de desitjos no materials, que aquests ja els tinc assegurats.

M'agradaria trobar una altra novieta, que la Marta només ho pot ser per les tardes.
M'agradaria que fos la Carla, que és molt maca.
M'agradaria que els meus pares (els coneixeu?) no em renyessin tant quan arribo a casa amb els pantalons esparracats i els genolls pelats.
M'agradaria que em llegissiu un conte cada nit abans d'anar a dormir, i que no fòssin els mateixos de sempre, que ja me'ls sé.
M'agradaria poder menjar macarrons cada dia, o si més no, de dilluns a divendres.
M'agradaria saber per què el papa sempre diu que no fumi mai, quan ell és el primer de fer-ho.
M'agradaria anar a dormir algun dia a cas de'n Lluís, amb el vostre permís.
M'agradaria no haver-me de dutxar cada dia, perquè ho odio.
M'agradaria saber multiplicar ja, que ens han dit que ens en ensenyarien l'any que ve.
M'agradaria ser president, de gran, encara que no sé d'on.
M'agradaria tenir un germanet, ni que fos més petit que jo.
M'agradaria fer una festa pel meu aniversari al jardí de casa, que l'any passat no em van (vau, perdó) deixar.
M'agradaria ser més gran.
M'agradaria que m'agradés la verdura, i així no patiria tant a l'hora de sopar.
M'agradaria que es curés la iaia…
M'agradaria poder anar a l'escola una hora més tard, i que no em posèssin tants deures.
M'agradaria saber escriure ràpid amb el teclat.
M'agradaria trencar la guardiola, però em sap greu pel pobret porc.
M'agradaria dibuixar millor (la mestra sempre em diu que tot s'aprén a poc a poc, però ja fa molts dies que dibuixo i no veig que ho faci millor).
M'agradaria saber quin gust té el cafè.
M'agradaria crèixer una mica, que sóc molt baixet.
M'agradaria que em deixèssiu anar a dormir una mica més tard, que a les 9 és molt d'hora.
M'agradaria viatjar sol amb tren, però em fa una mica de por.
M'agradaria aprendre a nedar, que sóc l'únic de classe que no en sé.
M'agradaria que no em tornèssiu a enganyar…
M'agradaria que tot això es fes realitat, però ja sé que és impossible…

Fins l'any que ve...o no

Comentaris

  • DISTRET[Ofensiu]
    Cerimonios | 28-12-2007 | Valoració: 9

    El millor que se li pot dir a qui escriu, en opinió meva, és que sap distreure i tu ho has sabut fer. Enhorabona.
    Puc afegir, que si et fa por anar sol al tren et facis acompanyar per la Marta o per l'altre xicota que busques. Crec que m'agrairàs la idea. O així ho espero. Una abraçada i que vagi bé.

  • Hola...[Ofensiu]
    kukisu | 11-01-2006

    ... inadaptat: Digue-li al qui ha escrit la carta que totes aquestres coses acaben fent-se realitat, que no s'amoïni gens, però que mai no tornarà a tenir l'oportunitat d'escriure una carta al Reis com aquesta, amb tota la seva innocència!, després acostumen a portar força carbó.
    Gràcies pel teu relat!

  • M'agradat força ![Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 11-01-2006 | Valoració: 10

    Hola,
    Tot arribaa i tot passa, jo ho saps, oi ?

    De ben segur que les més de les coses, ja les has rebut, i el veritable problema- teu i de molts - és i serà, que demanar,ara ?

    Ja una cosa que no has demanat, i en tant que Rei, te la puc atorgar, dona una ullada per las pàgina www.guimera.info , avui, Tribuna, i si tens algun relat que creguis que està en la línia d'aquesta pàgina web de la Catalunay Real, doncs l'envies com doc adjunt en format word lletra arial tipus 12, a tribuna@guimera.info

    I ja tindras un altre desig concedit !

    Gràcies.

    mora.a@guimera.info

  • He tornat xD[Ofensiu]
    mar_i_ska | 11-01-2006

    Tu!!! he tornat per aki... =P

    mb aket relat, m'ha agradat, espero que se't compleixi tot el que demanes, encara ke no sigui aixo jeje.

    vinga, tu, salut!

  • geniaaal![Ofensiu]
    Orgull_de_classe | 26-12-2005 | Valoració: 8

    però, el sabor del cafè t'el saps eh,,,




    TALLATS TALLATS! TALLATS!:p...

    Ptns...^^

  • Noi...[Ofensiu]
    AVERROIS | 26-12-2005 | Valoració: 9

    ...t'he de dir que moltes d'aquestes coses també les vaig demanar als meus reis i al cap d'uns anys quasi tot s'ha complert. No perdis la paciencia, els reis fan el que poden, hi ha cops que s'equivoquen però no ho fan per fer la punyeta. M'agradat. Una abraçada.

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de inadaptat

inadaptat

12 Relats

42 Comentaris

18320 Lectures

Valoració de l'autor: 8.88

Biografia:
He mort...

urogu@hotmail.com