Amb el peu esquerre...

Un relat de: inadaptat

-Merda, merda, merda! Faré tard. Bé, no, ja faig jard…-En Marc es desespera.-Hostia…quina, merda tu, quina merda…Ja se'n pot anar tot a pastar fang…Tota la nit sense dormir per acabar presentant aquestar porqueria…i a sobre, m'adormo a l'autobus, i em passo dues parades…Sort que m'ha despertat aquella vella demanant-me el lloc, que sinó…ves a saber on pararia, ara…
-Riiiiingg…riiiiing!-la melodia del seu mòbil és realment cutre…
-Si, digui? Ah, hola, Maria, què, on ets? Al ginecòleg? Però que collons hi fots al ginecòleg? Que què? Maria, no em facis bromes ara, que no estic gens d'humor, he! Però…com pot ser? Sí, és clar que me'n alegro però…que sí, que sí que me'n alegro! I…això de quan estàs? D'un mes, ja? Hostia puta…Que sí, que sí que me'n alegro, però que no crec que aquesta sigui la millor manera per dir-m'ho…I…fa mes no vam hem…Com que ja? Doncs com pot ser? No em diras que…Maria? Maria! Que no és meu? Que no és meu? Però com collons vols que em posi? I així com vols que me'n alegri, doncs? I quin filldelagranputa és el pare? Eh? D'acord, d'acord, no m'ho penses dir…Doncs mira, o abortes o…o…no ho sé…o tu i jo hem acabat!
-Piiiip, piiip, piiiip-La Maria ha penjat
-Colloooooooons, collooons…La Maria embarassada d'un fill que no és meu, i jo que si no m'afanyo em quedare sense feina…Carai, quin dia, tu…
-Però, és que no m'ho puc creure…la Maria embarassada…i em fa el salt…però si només fa dos anys que estem junts! Quan temps deu fer que està amb aquet cabronàs?? T'ho juro que com l'enganxi…el capo. Sí, sí, el capo.
-Ahg, Aquesta ciutat està plena de coloms, hostia…I a sobre aquesta colla de jubilats-sensefeina es dediquen a alimentar-los…aviat ens fotaran a fora de la ciutat, tants coloms...Mira aquet carrer, mira com està…
…I, naturalment, cau alguna cosa a sobre l'espatlla de l'americana de'n Marc…
-Ahhhgg! Deu méu! Que és aixo? Colom, fill de puta! Vine aquí, vine! T'ho juro que com t'arreplegui et tiro a la sopa el dia de Nadal! Tros de cabró! Et faré empassar aquesta…merda!
-I com volen que arribo jo ara a la reunió? Amb una cagada de colom a sobre? Va home, va, que seré la riota de tothom…Ja puc dir adéu a aquesta feina…i al sou…i a la dona…i a l'americana...
-Tin, tin, tin, tin, tin!-Les barreres del pas a nivell s'abaixen lentament i un soroll estrident indica que el tren ha de passar.
-Merda noooo…les barreres nooooooo…Avui m'he llevat amb el peu esquerre! Encara deu faltar estona perquè arribi, tinc temps de passar, però…no em fan gens de gràcia, els trens…I si mentres estic passant sento el xiulet del tren i em quedo palplantat al mig de la via? Llavors sí que no arribaré mai a la reunió…Però…el tren tot just deu passar per l'altra estació…l'altre dia em vaig haver d'esparar gairebé deu minuts…I jo no em puc permetre el luxe d'haver d'esperar deu minuts…hostia, quina porqueria...quin desastre…Què puc fer? I quina fila dec fer, amb cara d'haver dormit poc, despentinat i suat, i amb la merda de colom a l'espatlla?
-Hi ha gent que passa, però gairebé tothom s'espera. Què faig, què faig? És que arribaré tardíssim a la reunió…Està bé, està bé, intentare superar el pànic de travessar la via…Tampoc deu ser tan perillós, no?…Ho veus? Tranquil i a poc a poc…Però…que passa ara? Merda! Merda, el peu! Se'm ha quedat el peu encallat! El peu, el meu peu! Socors! Ajudeu-me! Que se'm ha quedat encallat el peu! Socors! Socors! Que no se'n adonen?
-Tuuuuu, tuuuuuuu!
-No, siuplau, no…el tren no…Que no vingui el tren ara, que em matarà…que estic aquí encallat, al mig de la via, que no ho veu…?
Cada cop se sent més a prop, el tren, deu estar a menys de cent metres, però no es veu que freni…
-Siuplau, tren, aturis! No em mati, no! Ara no… Que tinc una reunió ara! I la dona embarassada, que el fill no és meu, d'acord, però bé l'haig de cuidar! I haig d'anar a portar aquesta americana a la tintoreria, que si m'espero massa ja no marxarà…
-Nooooooooo!
… I el tren passà inaturable, i uns centenars de metres més enllà, parà lentament a l'estació…

El peu que li havia quedat encallat a la via, era, naturalment, l'esquerre…

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de inadaptat

inadaptat

12 Relats

42 Comentaris

18333 Lectures

Valoració de l'autor: 8.88

Biografia:
He mort...

urogu@hotmail.com