El calendari

Un relat de: SoniaGB
Fa un temps que no sortim junts, però el trobo molt a faltar. El número tres, amb les seves dues panxes i el seu somriure habitual, arriba cada matí al calendari saludant a la resta de companys i, fins i tot, fent pinya amb alguns d’ells, però no amb mi. Vam decidir fa aproximadament un mes que ens havíem de donar més espai, que la nostra relació no era bona, però no sé si vam prendre la decisió correcta.

Ens vam deixar influenciar per la gent, que no ens veu amb bons ulls quan estem junts, perquè associen el número tretze amb certa malastrugança. De fet, en alguns edificis passen del pis dotze al catorze, i fan el mateix amb les portes dels habitatges; o al metro de Madrid, per exemple, hi ha dotze línies, i la propera serà la catorze; tothom ens culpa dels problemes que va tenir la nau Apollo tretze; i fugen de nosaltres si ens posicionem sobre el divendres, perquè els hi recorda una pel·lícula de terror.

He decidit que ja n’hi ha prou. Hem d’aprendre a viure la nostra vida i a que no ens importi el que pensin els altres. Soc el número u i haig d’aprendre a exercir el meu lideratge.

Decideixo apropar-m´hi, em somriu i ens fonem en una llarga abraçada.
Avui passem junts la plana del calendari davant l’atemorida mirada dels humans que esperen el canvi de dia. Aquest mes de maig, com a revenja, ens posicionem a la casella del dimarts...!!!

Comentaris

  • MOLT BO...[Ofensiu]
    jomagi | 22-08-2023

    Ja es hora de treure la mala estrogança amb un número que ha molts ens fa sentir bé. Felicitats SòniaGB.

  • endavant, numero u![Ofensiu]
    Cesca | 11-05-2023 | Valoració: 9

    Un narrador original i ben trobat. Un relat amè, divertit i singular.
    Enhorabona i sort!

  • Molt ben pensat[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 07-05-2023

    L'u i el tres quan els hi toca anar junts també poden ser una gran parella. Fora les supersticions.

    Original i entretingut Sonia.

    Bona sort.

    Rosa.

  • L'u i el tres[Ofensiu]
    Prou bé | 06-05-2023

    Bona història, original, divertida, però amb un rerefons per reflexionar! Molt ben trobada i explicada.
    Sort
    Amb total cordialitat

  • Històries de parelles[Ofensiu]
    Marina i punt | 06-05-2023

    Una idea original i entretinguda. M'ha agradat. Sort en el concurs!

    Salutacions

  • Orignal i divertit[Ofensiu]
    llpages | 06-05-2023 | Valoració: 10

    He passat una bona estona llegint-lo, està molt ben trobat, enhorabona!

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament. Entra a concurs.

    Recorda, ja no el pots esborrar!
    Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
    concursos.arc@gmail.com

    Gràcies per participar.


    Comissió XIII Concurs ARC de microrelats

l´Autor

SoniaGB

1 Relats

7 Comentaris

222 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor