Efectes de les retallades

Un relat de: free sound

-Jep, Jep, que avui fa fred!!
En Jep fa dies que no pot sortir de casa, l’acaben d’operar, i el metge li ha recomenat que estigui uns dies en repòs...sinó se li poden infectar els punts, o obrir-se la ferida.
Feia anys que estava en llista d’espera, i cada vegada estava més enfadat amb el sistema. Ja se sap tantes retallades, i ell amb aquell dolor constant.
Li havia enviat una carta a la Consellera, amb la mala sort, que amb el traspàs de poders, mai va arribar a les seves mans.
Els polítics deien que millor, fer-se de mútua, perquè ja no hi ha diners. No era un dret universal, assistir a tot malalt? Que entre inflació i infecció, no hi havia res bo.
No hi havia antibiòtic, ni genèric ni homeopàtic, ni herbes, ni remeis, que en matessin els bacteris, ja no creia en encanteris...
Un borrissol li havia entrat al nas....aaaaatxim!!!
Quin mal!
Es posà les mans al pit, les grapes li havien saltat...la ferida havia supurat...
Amb la mala pega que el C.A.P. havia tancat.
Ni cotxe, ni metro, ni bus, cap transport no n’ha trobat.
S’havia quedat incomunicat. Havia nevat!
Era el món que ara li deien desenvolupat.

Comentaris

  • Efectes imprevisibles[Ofensiu]
    Materile | 10-02-2012 | Valoració: 10


    Un relat amb ironia i una mica de paròdia dels moments durs i critics que estem vivint. Has sabut trobar el punt d'humor que tan b´´e saps expressar amb sornegueria. Per a mi ha estat molt bo.

    Materile

  • RETALLADES??? -REALITAT!!![Ofensiu]
    Gemma Matas Gustems | 07-02-2012 | Valoració: 10


    Expresses molt bé problemes presents i que penosament no queden només sobre paper!.

    Moltes gràcies pel teu comentari, veig que has entés perfectament el que vull expresar amb aquest conte.

  • Al cap d'amunt[Ofensiu]
    Josep Ventura | 05-02-2012 | Valoració: 10


    de una pujada hi ha una baixada i aquesta baixem sense frens
    salutacions
    Josep



  • Relat dur i cert[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 05-02-2012 | Valoració: 10

    Bon perfil d'una situació limitativa. I molt ben explicada. Enhorabona !
    Gràcies pel teu comentari al meu Relat de PERDONAR i comparteixo el que aportes.

Valoració mitja: 10