Dos camins

Un relat de: jmgg

Amor real
Amor passatger

Blanc com la llum del dia
Blanc com la claredat de la lluna

Segur com el primer raig de sol al mati
Segur com l'últim raig de sol de la tarda

Inquiet com un estany al jardí
Inquiet com l'ultima oportunitat

Apassionat amb la seguretat
Apassionat amb l'incertesa

Tranquil com la platja a la matinada
Tranquil com el brollí de l'aigua

Negre de elegància
Negre de seducció

Amor per sempre
Amor incert

Comentaris

  • M'ha agradat molt![Ofensiu]
    somriure_90 | 30-01-2006 | Valoració: 9

    M'agrada perquè intentes descriure les dues cares de l'amor. A vegades blanc, a vegades negre; a vegades clar, a vegades boirós, inquiet o mogut…L'amor és una cosa complicada, crec que mai ningú a dit que fos fàcil d'entendre, l'amor però si que és un sentiment molt bonic de viure!!
    Una abraçada

  • incerteses[Ofensiu]
    quetzcoatl | 30-10-2005

    hola jmgg,

    Jo aquí als teus relats hi he vingut a parar de casualitat, i n'he llegit un parell. M'ha fet gràcia la teva biografia perquè quan tenia mòbil jo també enviava mini-poemes (de fet el primer relat que tinc penjat ho era), i perquè la teva foto té un noséquè de celestial.

    He llegit 'el so de la teva veu' i ara aquest 'dos camins' i m'agraden força: escrius pausadament, reflexions interessants, sense clímaxs ni sorpreses, però amb bellesa.

    El 'dos camins' m'ha fet pensar en totes aquelles contradiccions de l'amor, tota aquella paradoxa, que tu descrius amb comparacions subtils entre un encapçalament i un final que parlen de l'amor.

    Molt interessant.

    Una abraçada,

    m

l´Autor

Foto de perfil de jmgg

jmgg

23 Relats

105 Comentaris

29604 Lectures

Valoració de l'autor: 9.72

Biografia:
Ja comença a ser hora de canviar la meva biografia.
Tota la meva biografia està posada aquí, fàcil eh !!!!!!!
M'encanta llegir-vos i la veritat que passo molt bones estones amb vosaltres.
De pas agrair-vos els vostres comentaris i lectures, que als aprenents ens ajuden molt i ens donen ànims per continuar escrivint.
Sense vosaltres no fora possible.
Gràcies

PD.
Jo de jovenet, molt jovenet !!