Dones d'aigua.

Un relat de: Annalls



Dones d'aigua,
aigua clara, aigua fosca,
transparent o terbola,
mai indiferent.

Fluidessa i cautela,
pluja d'amor,
vessan sentiment,
timidesa incerta,
riuada desenfrenada
mor a la mar.
Entrega, estimació,
renovació i moviment.
Et demanara més,
sempre més.

Dones d’aigua
creativitat,
fades,ninfes
essers encantats.
Ompliran de magia el teu mon.

Comentaris

  • És la mateixa, acabada.[Ofensiu]
    rnbonet | 20-03-2013

    Des de Picassa, no sé; des de Photobucket és molt senzill: sols copiar el codi HTLM (botó esquerre ratolí ho fa automàticament) i enganxar al lloc que vulgues.

  • Acabat ja el dibuixet....[Ofensiu]
    rnbonet | 20-03-2013

    ....l'adjunte:

     photo donadaiguaA_zps1b3fd418.jpg

    Amb la primera instrucció per adjuntar imatges: Cal trobar un 'magatzem' on deixar-les de franc. Jo utilitze PHOTOBUCKET; altres trien PICASSA.
    Aleshores, serà precís obrir un compte en un dels dos.
    Una vegada fet, intenta pujar-hi alguna imatge.

  • Caminant vora la mar[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 18-03-2013 | Valoració: 10

    La meva dona camina sempre vora la mar. Un servidor, també. Tenim la sort de viure davant d'ella. És un retrat perfecte de l'Olga. Per cert, qui és el que t'acompanya a la foto? Un poema preciós Anna. Ah, ja he signat el document dels agorafòbics. Només manquen 75 signatures. Et felicito per l'acció d'aquesta organització. Demostres ser una dona activa. Una forta abraçada.

    Aleix

  • Sí, com ninfes[Ofensiu]
    Atlantis | 14-03-2013

    Les dones d'aigua jo les veig semblant a les teves. Sempre associo l’aigua amb l’amor en el sentit més eròtic...en el fluir dels sentiments i de la unió física.
    Malgrat ja et vaig dir que crec que voto per les dones de terra(!!!)

    T’agraeixo tots els comentaris que fas als meus diferent relats. A mi, malgrat llegeixo bastant, no em dona temps de comentar com voldria. A més a més m’agradaria contestar-te a algunes preguntes i/o precisió que fas dels meus relats però amb costa al no tenir-los al davant.

    Del què em dius de Fins els cel, haig de dir-te que no estic massa convençuda del final del relat, però el què volia marcar era la influència que tenen olors, sensacions..de la infantesa per trobar l’amor. (no tan canviar una addicció per una altra)

    Del poema Sanar-me, : vaig pensar vaig a mimar-me...i del de Melangia gràcies per deixar-me les dues paraules.

    Molts petons i una altra vegada gràcies

  • M'apunte....[Ofensiu]
    rnbonet | 14-03-2013

    ...al comentari de la "Mena".

    PS. T'he deixat missatge al fòrum.

  • Glup glup glup glup![Ofensiu]
    Mena Guiga | 08-03-2013

    No sóc molt d'aigua perquè sé nadar ben poc.
    I perquè no m'agrada l'aigua freda, sinó tebiona i acollidora.
    La part d'aigua que m'ha agradat és la de la màgia, l'encanteri, la timidesa incerta i la riuada desenfrenada i el que sempre volen més. Com ho saps????

    *Et canto (qual sirena malparida) les faltes:
    tèrbola-fluidesa-vessant-demanarà-nimfes-éssers-màgic.món.

    No corris tant...ja pateixo per com ens deixaràs a les dones de foc!!!! (bombers, a l'aguait!!!!).

    Mena

l´Autor

Foto de perfil de Annalls

Annalls

84 Relats

568 Comentaris

76880 Lectures

Valoració de l'autor: 9.96

Biografia:
M'agradaria saber escriure, captar allò que sents i trasformar-ho en paraules.
Jugar amb elles per posar-les de la manera més harmoniosa. Dir el mateix que han dit d'altres però que no s'assembli gens, fins i tot donar naixement a expressions .
M'agradaria que si algú em llegeix , s'aturi a deixar un comentari per ajudar-me a fer-ho millor.