Dins un somni?...

Un relat de: Kerian

Silenci, tot comença així. Tot esta fosc i el silenci m'envolta, estic sola...no m'agrada esta sola.

-Hola? Algú deu haver-hi...

Tinc por...fa fred. Miro al meu voltant.

-No pot ser...no vull.

Només sento la meva veu, el silenci segueix aquí,. Sento que em falta aire, poc a poc m'ofego en el silenci de l'obscuritat . Maleïda falta de llum, vull que es trenqui.
Miro al veu voltant donant una volta sobre mi mateixa, no hi ha ningú, tot segueix igual.
Cada vegada fa més fred, potser tot s'acabarà aquí...tot acabarà congelat.
Un moment...

-Hola? Ets aquí ?

Si... sento la seva presencia, la seva calidesa, esta per aquí a prop, la meva ànima sembla que s'alegri amb només això. Si, es ell que ha vingut perquè jo no estigui sola. Ara ell esta amb mi, aixeco a la mirada, el busco, necessito veure'l.

-On ets? Perquè t'amagues?

La seva calidesa...esta darrere meu, lentament sento com els braços em rodegen. M'està abraçant amb suavitat. Ja no estic sola, ja no tinc por, no sento fred, i el silenci ja no es el que era. Tot ha canviat, tot esta bé... ara ell esta al meu costat. Vull que aquest moment sigui etern, no vull que se'n vagi... però els seus braços se'n van...

-No! No em deixis sola!

El fred torna lentament, el silenci torna a ser el d'abans, el que no m'agrada.

-Si us plau...no te'n vagis...

Tinc por...em deixarà sola, no vull...cada vegada esta més lluny.

-No! Quedat amb mi.

Trad. Només la meva veu en la foscor. Estic sola, fa fred i tinc por. Tot sembla caure, el meu món es trenca en mil trossos.

"Ti-ti-ti-tit"

Que es això? Que sona?

"Ti-ti-ti-tit"

-El despertador!

Comentaris

  • Molt bona...[Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 17-07-2006 | Valoració: 8

    expressió de la soledad a través del somni, una reflexió dels jo iunterior que ens porta a la soledad personal perpò també espiritual de la nostra societat, vas bé noia,... molt bé.

  • muy prespicaz[Ofensiu]
    sombra | 21-12-2005 | Valoració: 10

    Dentro de un sueño la realidad es un bonito sinbolo de madurez no lo cortes sigue con esta linea besos......

  • un sonmi!![Ofensiu]
    emocions | 20-12-2005 | Valoració: 10

    tots a vrgades tenim somnis que no ens voldriem despertar, i a vegades malsons que no ens deixen dormir.et desitjo que tinguis sempre dels bons.petons

  • tinc fret[Ofensiu]
    retase | 16-12-2005 | Valoració: 10

    jo...vaig tindre un somní aixins i també hem vaig desperta amb fret pero no estaba sola ... el meu noi i els meus fills hem donan tot el calor que necesito

Valoració mitja: 9.6

l´Autor

Kerian

3 Relats

13 Comentaris

2401 Lectures

Valoració de l'autor: 9.00

Últims relats de l'autor