Digues-ne amor

Un relat de: SomriureXsobreviure

Quan em mires als ulls
i sento aquella energia
veig en ells,
aquell amor del qui em parlaves.

I ara que em declares amor
innocent de mi me'l crec etern,
i t'observo en la nit
però igualment, jo ja no et tinc.

Tots aquells errors pesen massa
i el passat aterra el futur
la situació ha canviat tant
que amb tan sols amor no basta.

Diga'm que t'oblidi
que jo et diré el mateix.
Digues-m'ho si n'ets capaç
i que jo en sóc massa covarda.

Comentaris

  • Diguem-ne seducció, et sembla?[Ofensiu]
    ORIOL | 25-05-2008

    He après a no ser covard davant l'amor i els sentiments després de molts esforços. He après a no reprimir-me les llàgrimes quan llegeixo paraules com les teves que tant i tant m'emocionen, he sabut que estic desitjant rebre l'amor després d'haver quedat seduit per les teves paraules. Sensació de proximitat però de també de llunyania. Sensació de tristesa, però també d'alegria em transporten.Voldria ser destinatari d'aquestes paraules, però sé que no les mereixo. Voldria poder posar ulls, cara i boca a un cor que contagia sentiments tan especials i alhora tan similars als meus. M'agrada l'anonimat de les noves tecnologies i al mateix temps l'odio.Potser ni tan sols jo mateix m'atreviria a escriure tot el que escric o a mostrar-te la meva intimitat a través de la paraula sinó fos per l'anonimat.Però un cop més. la paraula i l'art d'escriure m'ha portat a descobrir un cor ben especial que pel poc que conec, i pel poc que he rebut, covardament t'he de dir que d'això en dic seducció! Gràcies per haver-me seduit!

  • "L'amour"[Ofensiu]
    iong txon | 02-05-2008

    i el desamor han inspirat tants poemes… Però vigila no acumular massa desenganys, s'ha de deixar cicatritzar les ferides i de totes maneres sempre queda alguna marca. Com deia algú a la pel·licula "Under de Toscan Sun" -molt recomanable -passi el que passi, mai no hem de perdre la innocència. Però això no és gratis, depèn molt del que fem nosaltres, que això no ho diu la pel·lícula.

    Un parell de dies pel teu aniversari: PER MOLTS ANYS!!

    Poliria algun detall del poema. Per exemple, em sobra la "i" del darrer vers. Qüestió de gustos?

    Quim