Dies

Un relat de: Benlluny

Per aquells dies en què no entenc perquè quan tot sembla anar bé, sempre hi ha alguna cosa que falla.

(I encara no entenc què faig malament).

Per aquells dies en què sento a parlar de segones oportunitats, d'autoestima, de somnis...
I tot això em sona lluny i em pregunto: On se troben?¿

Per aquells dies en què sento que no faig res més que cagar-la...

Per aquells dies en que quan em llevo em falten ganes de començar de nou i posar-me a viure.

Per aquells dies en què penso: "Només necessito un instant, un moment per respirar; i per pensar què està passant".

Per aquells dies en què em manquen les il·lusions.

Per aquells dies en què entre llàgrimes analitzo la causa del meu dolor.

Per aquells dies en què penso que estic corrent d'esquena al futur...

Per aquells dies en què m'adono que trenco tot el que toco i que la vida juga amb mi...

Per aquells dies en què l'únic que necessito és estar al teu costat...

I sentir la teva respiració en la meva pell, les teves paraules entre els teus llavis, i fondre'ns en un petó...

Perquè si no et tingués a tu...

Comentaris

  • Aress | 30-04-2008 | Valoració: 9

    Tot aixó que exposes en aquest text és ben cert. Actualment passo per tot aixó i ara que tinc un moment tristot les teves paraules m'han fet emocionar.

l´Autor

Benlluny

10 Relats

8 Comentaris

7737 Lectures

Valoració de l'autor: 9.00