Desig

Un relat de: Baiasca

Una mirada.
Un instint.
Uns pits que només vol per ell.
Els llavis que el fan tornar boig, molsuts, vermells de desig.
Els ulls ben oberts, grandiosos, brillants, blaus com un cel apunt d'esclatar.
Els cabells llargs, fins, llisos, castanys, que li cobreixen l'esquena.
L'esquena que morena, i descoberta per la calor, li fa sentir calfreds.
Es claven les mirades, es fan l'amor bojament amb els ulls.

Una mirada.
Un instint.
Unes mans que només vol per ella.
Els llavis que li fan veure les estrelles, tant forts i rectes.
Els ulls penetrants i grans, de color verd, li fan explotar de sentiment.
El cabell curt, pel-ròig, esbullat, vol tocar'los-hi.
El tors, fort i musculós, li fan mossegar-se els llavis.
Es claven les mirades, es fan l'amor bojament amb els ulls.

Desitgen agafar-se, tocar-se, petonejar-se, estimar-se fins quedar-se esgotats, fins l'alba, fins que el cos els digui prou. Es volen esgarrapar la roba, morts de set d'amor. Volen fer-se l'amor allà mateix.

Una mirada.
Un instint.
Li vol treure la samarreta, que per la seva forma, li deixa veure la silueta dels seus pits, i així veurel's en la seva esplendor i tocar-los, acariciar-los.

Una mirada.
Un instint.
Vol abraçar-lo contra el seu cos nu, i sentir-lo com mai, els llavis molls, en el seu coll, en tot el seu cos. Vol les seves mans acariciant-li cada racó del seu cos.
Es moren de desig. D'amor. D'esplendor.
Després, per la nit, lluny de les mirades dels seus amics, lluny de les mirades que els retenen, només pensant en ells dos, s'entregaran en cos i ànima per apagar la set. Una set, que després a l'alba, es tornarà a encendre.


Comentaris

  • Desig...[Ofensiu]
    Sanke85 | 09-05-2005 | Valoració: 9

    Sentiments a flor de pell... desig... calfreds... mirades... esgarrepades... passió... en definitiva, set d'amor... que desprès de l'alba tornarà.

    Molt maco i amb molt de sentiment.

    Enhorabona.
    Una abraçada:
    Sanke85

  • Tot i que...[Ofensiu]
    kispar fidu | 11-04-2005 | Valoració: 9

    ... no sigui de l'estil dels altres que he llegit (o sigui, que no tracti del "mateix tema"), no crec pas que hi hagi una desmillora. No crec que hagis perdut l'estil, ni que tinguin menys qualitat. Trobo (almenys pel que he llegit) que es mantenen bastant sobre una mateixa manera d'expressar-se. Una manera que està molt bé. Personalment, m'agrada.

    Per tant, no crec que t'hagis d'amoinar per res! I en tot cas (en cas de que no ho creguis així), no et desanimis, que segur que et passa, i que tornes a sentir-te a gust amb el que escrius!

    ciao!

  • Quina intesitat![Ofensiu]
    Ilargi betea | 08-06-2004 | Valoració: 9

    Ei, m'ha encantat aquest relat, tan viu, tan intens...a més, algún cop m'he trobat en una situació així i m'ha agradat reviu-re-la mentre el llegia. Gràcies!
    Felicitats maca! segueix escrivint!

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de Baiasca

Baiasca

84 Relats

202 Comentaris

97661 Lectures

Valoració de l'autor: 9.34

Biografia:
La vida son casualitats i oportunitats que has d'agafar al vol.

Igual que les inspiracions.

Ja fa temps que intento atrapar-les totes.

Casualitats, oportunitats i inspiracions.

Totes son filles d'una mateixa cosa.

La Vida. I l'Amor.

http://yasminacapo.blogspot.com