Desig i tendresa

Un relat de: ilargiakat

És la persona, el lloc, el destí, potser el moment no escollit, l'atzar del temps, l'hora perduda d'aquella nit freda. Aquella mirada, aquell somriure, que sense voler-ho em dibuixava un futur ple de sorpreses, d'amor, felicitat, complicitat. És aquella veu, aquell rostre que em desperta passions, que em mira amb sensibilitat, amb tendresa que transmet una seguretat infal·lible, una passió inconfessable, aquell petó, aquella abraçada tan càlida que fa d'un hivern plàcid i dels meus dies un gran paradis!
És dificil creure que estàs palpant la realitat quan vius en un somni, un somni fet realitat.

Comentaris

  • En poques frases...[Ofensiu]
    Toni Arencón Arias | 27-03-2010 | Valoració: 10

    ...has descrit magistralment una pregària d'esperança i realitat, d'instant i d'eternitat, de goig i de somni. Més enllà del moment, el lloc i la trobada. Més enllà.

    Enhorabona!

    Una forta abraçada.

  • molt bonic[Ofensiu]
    Nyanga | 15-03-2010

    Preciós com d'un petit detall es poden esdevenir grans sentiments i es poden despertar tantes passions!
    M'ha agradat molt llegir tanta dulçura!
    Una abraçada!

  • sorprenent[Ofensiu]
    nana_17 | 15-03-2010

    com les petites estones acaben esdevenint, de vegades, grans moments!

  • Emocions.[Ofensiu]
    Fada del bosc | 15-03-2010

    Un relat ple de vivències que semblen un somni, però són una realitat....
    Quan les emocions estan desbordades, és un bon moment per escriure!!!

  • Viure un somni...[Ofensiu]
    Bitxa | 15-03-2010

    ...... no és fàcil. Somiar és a l'abast de tothom, però un cop assoleixes el somni, s'ha de seguir somiant en què el somni és real.
    Gaudir dels nostres somnis sense por a que s'acabin no és feina senzilla.

    M'ha agradat!

l´Autor

Foto de perfil de ilargiakat

ilargiakat

34 Relats

41 Comentaris

37260 Lectures

Valoració de l'autor: 9.30

Biografia:
"Cada porta es un camí a escollir.
Cada camí te el mateix destí.
Cada paraula te el seu combat,
cada mirada te una història que ocultar.
Cada somriure te la seva resposta.
Cada individu te la seva vida.
Cada relat te el seu significat
Cada pas te les seves dificultats "

Escriure és una manera de dessofegar les teves pors i cada llagrima les quals porten secrets amagats, les teves alegries, inseguretats, amors...

" Fes el que hagis de fer, sigues el que volgues ser, avui és un dia en vida i el demà pot ser un mal son on t'hi quedes atrapat per sempre, viu l'avui i no pensis en el demà, recorda l'ahir per somriure o per aprendre dels errors però mai per plorar "

La llibertat a la mà!