Descriure't

Un relat de: Canyasucre

I com començar a descriure't ..
I com començar a explicar el que sent..
És tan difícil mirar-te, i no acabar vençuda per la intensa mirada dels teus ulls que amaguen tot allò que m'agradaria saber.
No puc desxifrar allò que intentes dir-me amb aquelles carícies, que ericen la meva pell en aquelles nits de fred.
És tan difícil allunyar-me de tu, és tan difícil, que fins i tot em costa respirar si no estic al teu costat.
Al teu costat per sentir la teua dolça veu que m'acarona dintre dels teus càlids braços.
Els teus càlids braços que tantes vegades m'han fet sentir-me teva i de ningú més.
De ningú més perquè tan sols tu, m'has sabut fer sentir tot allò que necessitava per ser feliç.

Comentaris

  • L'amor...[Ofensiu]
    Romy Ros | 18-04-2009 | Valoració: 10

    eterna aventura que ens fa esclaus i lliures a la vegada. Breument ens descrius l'amor i l'enamorament amb tendresa i dolça benevolença. Seguiré llegint-te i visitant-te!

  • Parlant de l'amor[Ofensiu]
    Unaquimera | 17-04-2009 | Valoració: 10

    El teu breu relat parla, evidemntment, d'amor, de sensacions amororses, i de felicitat.

    Amb paraules senzilles i amb un joc final ben portat d'encadenaments, fas palés el sentiment amb tota la seva calidesa.

    Ara que t'he descobert, tornaré a passar per aquí, a fi de llegir-te i seguir la teva evolució.
    Si vols visitar-me, estaré encantada de saber de tu!

    De moment, et dono la benvinguda a aquest espai de paraules i t'ofereixo una abraçada per celebrar la coincidència d'avui,
    Unaquimera