Deixant anar el meu jo

Un relat de: Perestroika

Vago perduda
entre línies incansables
que es desfan al meu pas

Jugo amb el silenci
i la figura
del no res

Aigua inquieta
belluga
instants
perpetus

Llums i sorolls
es barregen
amb nostàlgia
abatuda

I avanço, perduda
entre línies incansables
que es desfan al meu pas

Comentaris

  • kispar fidu | 17-01-2017

    I avanço, perduda
    entre línies incansables
    que es desfan al meu pas

    sembla sovint que estiguem perdudes... pero al final, crec que estem realment en el cami, CAMINANT, que es el que compte. Experimentant! jeje

    Se que es de fa temps aquest poema...! pero aixi llegia un de nou mentre et responia! jeje

    "treballo i visc a la ciutat que et va veure néixer."
    Vols dir Sabadell?!?!?! uo! i eso? :)

    "tercera edició del meu primer poemari"
    uo!!!! i jo sense saber del teu poemariiiiii!!!!!!!! uo! jo el vull llegir!!!

    "Si vols que vingui per les teves terres, organitza un recital i volo hehe!"
    seria bonic, pero un poc dificil tambe...! estic vivint per un any, fins juliol, a Esloveniaaaaa! pero si vols passar per Sant Quirze, el meu poble, segur que seras ben rebuda!!! de fet ara just comencen a fer dimecres PerVERSOS! al CSQ La Impremta!!!! envia'm un mail i et passo el contacte!!!

    :)

  • i això que...[Ofensiu]
    Capdelin | 27-06-2006 | Valoració: 10

    mirem al mirall, que mimem i destruïm, que canviem i vestim... això que soportem i construïm, que ha nascut i evolucionat, que defensem, plorem i patim... això que sentim com nostre l'anomenem JO! que es mou entre línies com dius tu... entre línies de foc i de vers.
    Una abraçada

  • La musicalitat...[Ofensiu]
    Pepastor | 28-04-2006

    ... i el moviment de "Deixant anar el meu jo".
    M'ha resultat agradable llegir-te. Trobe que el teu poema té musicalitat per conforme està estructurat i moviment pels verbs vago, jugo, belluguen,..... i avanço.
    Si barrejo la meua sensació al llegir-te, la musicalitat, el moviment i "deixant anar el meu jo", em surt que és agradable deixar anar el meu jo amb musicalitat i moviment.
    Besets.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Perestroika

Perestroika

8 Relats

33 Comentaris

11008 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
Vaig arribar al món un càlid 5 de Juny, i en veure la realitat em vaig crear el meu món propi.

Envoltada sempre de somnis, d'acords de la meva guitarra, d'escrits, de lluita...

Mai no m'han agradat les coses fàcils d'aconseguir, potser és per això que la meva vida és un repte constant.


No seria res de la meva vida sense la música, els esplais, els concerts i les bones festes amb bons amics. I ara,perquè no, els dies sencers a la Facultat de Veterinària.

"No es poden apagar les ones
si ens queda la cançó
per fer-nos poble.
La nostra llengua és el nostre transport."

(Feliu Ventura)



Salut i visca la terra lliure! Gora Euskal Herria askatuta!

" No hi ha demà si no ets amb mi, acaronant-me, potser besant-me i tot a plena llum "

(Feliu Ventura)


" Ser bueno es facil, lo difícil es ser justo "

(Víctor Hugo)

-2005-



// Amb dues carreres en marxa, foulard i camisa verda. Un saxo que desafinarà els dijous i ben a prop de l'amor de la meva vida -i l'ànima que em dóna vida- segueixo batallant contra les injustícies del món a través del vers.

(2011)