Recull de postals d'estiu. Postal II

Un relat de: Perestroika
Hauries de veure aquests carrerons!

Són tan estrets i plens de melangia que el sol no gossa entrar, i sempre s'hi està fresquet. Hi ha bancs cada cinc passes, per aquí deu passejar gent que es cansa sovint, que s'esforça molt.. o potser és obra d'un arquitecte clàssic.

Les pujades fan mal a la sofraja i les baixades a l'ànima. Sembla que m'allunyin dels projectes. Però, malgrat tot, hi vaig a peu

Un nou diumenge d'estiu.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Perestroika

Perestroika

8 Relats

33 Comentaris

10995 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
Vaig arribar al món un càlid 5 de Juny, i en veure la realitat em vaig crear el meu món propi.

Envoltada sempre de somnis, d'acords de la meva guitarra, d'escrits, de lluita...

Mai no m'han agradat les coses fàcils d'aconseguir, potser és per això que la meva vida és un repte constant.


No seria res de la meva vida sense la música, els esplais, els concerts i les bones festes amb bons amics. I ara,perquè no, els dies sencers a la Facultat de Veterinària.

"No es poden apagar les ones
si ens queda la cançó
per fer-nos poble.
La nostra llengua és el nostre transport."

(Feliu Ventura)



Salut i visca la terra lliure! Gora Euskal Herria askatuta!

" No hi ha demà si no ets amb mi, acaronant-me, potser besant-me i tot a plena llum "

(Feliu Ventura)


" Ser bueno es facil, lo difícil es ser justo "

(Víctor Hugo)

-2005-



// Amb dues carreres en marxa, foulard i camisa verda. Un saxo que desafinarà els dijous i ben a prop de l'amor de la meva vida -i l'ànima que em dóna vida- segueixo batallant contra les injustícies del món a través del vers.

(2011)