Deixa'm

Un relat de: Thais

T'he dit mai que m'encanta quan em mires? Algun cop t'he fet saber la força que em dóna sentir-me abraçada al teu alè?
Diuen que tinc el cap ple de vent. I jo em pregunto: i què?
És que hi ha agosarats que poden dir-me què puc i no puc fer?

Deixa'm córrer.

Si la il·lusió em domina, no em tallis les ales. Seré jo qui per mèrits propis comprengui si vaig per bon o mal camí.
Jo sóc qui porta el ritme, qui plora per qui estima, qui somriu a qui estima.
Sóc jo qui decideix si pretén més estimar.

Deixa'm en pau.

M'envolten milers de llumins. No desisteixis en veure la flama encesa, aquella que em crema, aquella que em crida.

Deixa'm viure.

Quatre parets componen la meva habitació i a totes quatre hi retomba la paraula amor. Si estic cegada no seràs tu qui em desperti per retornar-me la vista.
Res ni ningú vull que m'aturi. Vull sentir-te esbafegar.

Deixa'm dir
Deixa'm gaudir
Deixa'm sospirar
Deixa'm sentir
Deixa'm embogir
Deixa'm estimar
Deixa'm

No, no, no, no em deixis.

Comentaris

  • somrís | 19-11-2006

    és el primer cop que et llegeixo, de fet fa mol poc q soc x aquí.
    M'agradat la idea del teu text, crec q molt sovint tots ens sentim així.

    et seguiré llegit

  • Innegable[Ofensiu]
    Albert Sunyol Ocón | 19-11-2006 | Valoració: 9


    Un bon relat que reivindica les sensacions pròpies que un té davant un fet irrevocable com és l'amor, que no pots negar.

    Et felicito. Amb admiració.

    Albert Sunyol.

  • deixa'm comentar-te[Ofensiu]
    natasha | 10-01-2005 | Valoració: 9

    1r de tot dir-te que no havia llegit res teu, que aquest es el teu primer escrit i m'has deixat bocabadada x l'energia que tens al dir deixa'm, es genial
    en 2n, comentar-te la idea que he trobat en la poesia, és allò de dir : deixa'm fer el que vulgui però al teu costat, que ningú se't endugui!!

    ara tan sols em queda dir-te que seguiré llegint mes coses teves.
    un petonet

  • M'ha agradat![Ofensiu]
    George Brown | 22-11-2004 | Valoració: 9

    Trobo que expresses molt bé allò que sentim quan estem enamorat i dubtem... molt bé.
    Felicitats, m'ha agradat molt.

  • Profund,si més no![Ofensiu]
    Eclipse87 | 12-11-2004

    Hola wapa!M'agradaria ser anònima a l'hora de comentar-te, però per sort o per desgràcia ja saps qui sóc i em conèixes de ben aprop!
    M'encanten els teus relats, ja ho saps, però aquest m'ha tocat, m'ha arribat a aquell lloc on és tant díficil el poder-hi accedir!Felicitats i continua així!
    Petons,
    Marta

Valoració mitja: 9.25