Condicionals

Un relat de: puramaria3

Si em negares una nit el foc estrany que contenen els teus besos…
Si com l'ombra de la nit perderen la seva forma les paraules d'amor amb què arribes fins al vora del meu cos…
Si com una au errant que per fi troba un destí del meu costat et distancies i et converteixes en somni persistent…
Si cessares de pronunciar cada síl·laba del meu nom amb la teva veu més íntima…
Si cada pas teu deixara de ser la premonició d'una carícia…
Si les teves mans penetraren no la fam del meu sexe sinó el profund i doble espill que l'adéu reflecteix…
Si no tornares de nou després d'allunyar-te per tornar…
Si en l'amagatall del teu silenci no em trobes, recòndita llum en què la teva essència flueix per a donar-se…
Si les teves mans no desfan la meva soledat i obrin els teus records…
Si tindre'm entre els teus braços no desencadena la teva joventut i la retorna vívidament …
Si et dirigeixes al paisatge en què un adéu no existeix en el gest però sí en la mirada…

Encara així, l'olor viu de l'amor que ens recorre et faria rondar-me.

Encara així, la força innegable del que un dia ens vam donar et portaria a mi en forma d'ahir que no pot esquivar-se.
En forma de somni que es sostindria en un bes minúscul i etern.
En forma de passat inesborrable.
En qualsevol de les formes precises que pren l'amor quan es nega a ser únicament veu silenciada en la memòria.



Comentaris

  • I la poesia...[Ofensiu]
    rnbonet | 30-07-2009

    ... aquesta vegada en prosa poètica, -'lírica' com diu l'anterior comentarista-, s'hi fa patent en aquest treball.

    PS. M'ha deixat 'mig descol·locat' el canvi ortogràfic dels possessius. Paisà/na? Sí? No?
    No 'valore' -puntue- des de fa temps. "Sorry!"

  • Molt bé.[Ofensiu]
    Jere Soler G | 29-07-2009

    M'agrada molt el lirisme d'aquest poema, d'aquesta declaració d'amor incondicional. Em resulta estrany que algú que llegeix com tu tingui tan pocs comentaris. Prometo que t'aniré llegint. Ho fas molt i molt bé.

l´Autor

Foto de perfil de puramaria3

puramaria3

56 Relats

87 Comentaris

48959 Lectures

Valoració de l'autor: 9.95

Biografia:
M'agradaria tindre la veu que hi tenen altres, veus de salnitre, color i llum

"A TRAVÉS DEL CAMÍ
-VIATGERS DE LA SAL-
PASSEN ELS TEMPS CONFORMES
AL FUTUR QUE ACOMPANYEN.
EL SECRET DE LES HORES
CREUA EL SOL DE LES DUNES."

TERESA PASCUAL
REBEL·LIÓ DE LA SAL
..........................................................................

"PERÒ HE APRÈS QUE LES COSES NO CREIXEN PARAL·LELES,
I QUE, OCULTS, HI HA SENTIMENTS QUE BROSTEN A LES FOSQUES"

JOSEP LLUÍS ROIG
Peixos d'un mar sec

****************

puramariacreativa@gmail.com

Enllaça'm i visita'm...fes clic en les paraules següents:
SEXE I CIRCUMSTÀNCIES: JO
EROS Y PALABRAS
EVA Y SUS ADANES
FOTOPOEMES EN FLICKR
ELS MEUS E-BOOKS
LA MOSCA ROJA
FOTOPOEMES EN FOTOCOMMUNITY