clavada davant la pastisseria

Un relat de: naimma

No feia gaire que havia baixat del tren. A la seva esquena portava la seva motxil.la vermella, la de sempre i al seu cor tota la il.lusió de viure noves experiències en el seu viatge.
Va seguir carrers, places y de mica en mica es va endinsar per carrerons. Estava oberta a tot, es fixava en tot:Els sus ulls, veien portals magestuosos, i d´altres no tant, finestres de colors, balcons farcits de geranis i la llum que ho inundava tot. Sentia els sons de dels falsies, el plor d´algun nen, xerrameca, música i fins i tot en algun moment, silenci.
Per un moment va percebre alguna cosa estranya, unes olors que l´empenyien, cada vegada més fort, cada vegada més fort, fins que es va trobar ...clavada a la pastisseria:´

Bombons artesanals als 1001 gustos, pasta de full caramelitzada amb fruites del bosc, xocolata a la menta amb un toc de rom cremat, tartaletes trufates amb nata especiada, cireres confitades al contreau, braç de gitano a l´orange amb crema de poma, sorbets de maduixa amb marrons glacés , assortit de lioneses amb un bany de xocolata calenta i ametlla trufada, pralinés de…..
I l´aigua sortia de la boca, de principi era una fonteta que rajava però amb el temps es transforà amb un riu, una cascada, un mar que inundava carrers, places, cases, boscos…

Comentaris

  • pastisseria[Ofensiu]
    kispar fidu | 10-09-2006

    i la dolçor dels seus encants que t'adormisquen davant l'aparador deixant-te clavada i fixada allà enmig...

    Aprofito per a encadenar-te!


    ENHORABONA!!! ACABES DE REBRE UN COMENTARI ENCADENAT!

    Fes clic a la imatge i descobreix de què es tracta

    R en Cadena



    que vagi bé!
    ens veiem entre lletres!
    Gemm@

  • Davant la pastisseria[Ofensiu]
    Maria Pilar Palau Bertran | 12-09-2005 | Valoració: 10

    Es molt bonic el relat, la part dolça es molt rellevant, pero la primera que descriu tant be les places i els carrerons, els balconets amb els geranis, els grans portalons on segurament estaven guarnits per les grans dovelles de pedra.

    L'he trobat preciós, ja m'hi trobava.

    Felicitats.

    Maria Pilar ;)

  • Naimma![Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 08-09-2005 | Valoració: 10

    Es impressionant com descrius els detalls, brutal.
    Un escrit molt maco, :P, m'ha agradat molt, et seguire comentant maca!!
    Muacks, molts petons *

  • Ostres![Ofensiu]
    ROSASP | 31-08-2005

    Quin relat més original i dolç. La darrera part provoca una salivera que no vegis, està molt ben descrita. M'ha semblat veure la pastesseria amb totes les delícies que has anomenat. De fet he pensat: amb quina hem quedaria? i he triat el sorbet de maduixa amb marrons glacés.
    M'ha semblat un final inundat de desig per tots els carrers de la ciutat.
    No sé exàctament perquè, però m'ha evocat també fam de dolces carícies...

    Benvinguda!
    Una abraçada i fins aviat!

  • Uf ! Què bo !![Ofensiu]
    La Banyeta del badiu | 31-08-2005 | Valoració: 8

    Està molt bé, fa agafar gana i tot !.
    Un petonet.

Valoració mitja: 9.33