Cercador
Clarividència
Un relat de: MoLiSi t' estiguéssis morint
- però morint, morint de debò-
les fans vessarien llàgrimes fàcils:
el so de la teva guitarra
no ompliria el seu ego mai més.
Però jo restaria en un racó
estripant-me el meu cor
sense música que acompanyi:
l'amor que tinc i diposo
ja no tindria en qui posar-lo.
Que t'estiguessis morint
és tan sols una suposició
però no cambiaria res:
continuaries mirant a les fans
i ignorant qui més t'aprecia de debò.
l´Autor
23 Relats
39 Comentaris
27203 Lectures
Valoració de l'autor: 9.05
Biografia:
Vaig néixer el 1989 i podriem dir que quasibé a partir de llavors no he d'eixat de sentir aquest sentiment de "la necessitat d'escriure"* i de veure el món com una novel·la.* "Porque lo que sí es seguro es que quien aprende a crear con su imaginación ya no cambia ese placer por nada: he ahí el único secreto de nuestro incompresnisble vicio"
En trobar aquest lloc, que jo anomeno el Festival de l' Expressió Escrita, se'm han obert els ulls, i moltes portes. Gràcies per a tots aquells que el formeu, i no desapareixeu mai!
*---***-*-*+--
I aquí, unes frases i fragments literaris que formen part de mi.
"Qui és l'imbècil que s'atreveix a sentenciar que són absolutament més bones les patates estofades que l'arros a la marinera? Una abraçada"
"La vaca éz zega"
"Estic a les boires, i penso i callo i tanco els ulls i ploro. I faig un esforç enorme per no oblidar això que sento."
"Les hores del plaer són sempre fugisseres, l'embiaguesa em feu caure de cop al vespre. L'oratage alçava onades a la bufera. L'esclat de la tarongina feu fleitejar els tossals, la poqueta nit, arriba d' OR , DISTANT."
"Els mots en realitat, no són sols per entendre'ns pel significat, sinó per descobrir el que, transparents, oculten. " Joan Vinyoli
"Quina grua el meu estel,
quin estel la meva grua!" Joan Salvat-Papasseit
"Quil vol parlar bellament e retòricament e endreçadament, sàpia haver art e manera per la qual sàpia formar e dir sàviament e ordenada ses paraules" Ramon Llull