cireres confitades amb "Anís del Mico "

Un relat de: La Banyeta del badiu

És una nit d'estiu estelada, fa calor. Ell està en el seu badiu "parant la fresca".

És una casa als afores de Tiana, allí arriba un airet que prové del mar, el mar de Montgat.

Està segut en una pultrona de vímet, amb un potet de sireres confitades amb "Anís del Mico" a la ma.Se les va menjant amb golafreria, ara una... ara un altre, que en són de bones !!!. Ara un xurrupet d'anís.

I mentra menja, és va mirant el cirerer tot carregat de cireres, unes sireres grosses, vermelles i molsudes.
D'aquest mateix sirerer són les sireres que s'està menjant.

La Marta la seva dóna, les confita amb anís, a tots dos els hi agrada molt.
I ell, va menjant i xurrupant l'ànís... i tot embadalit, va rumiant i donant voltes als seus pensaments.

- Ai la Queta !, ella si que és una cirereta vermella i confitada, umm !.
Només amb 23 anys, que n'és de llesta la condenada, i que bona que està, és millor que aquestes sireres ...

Jejeje, quines coses que em fa !, que en sap de tocar-me
les "campanetes" i el " fluviol " , que en sap fer de marranades ... m'agrada tant de llepar-li els seus pits tant forts , punxeguts... tan joves ... ja la deixo ben satisfeta i repassada, no pot queixar-se, sóc un bon amant, jejeje amb te boig i... calent a la vegada!!.

Ni s'ho imagina la Marta, esclar, ella ja està en aquella edat que ...res li fa ni fret ni calor, ella mai ha sigut apassionada, només traballar i traballar... maleïda empresa química !!.

Tans anys junts, avurrits, ella amb els seus 40 no sé què...
vés, vés...si la tinc avurrida, però l'he de rossegar, per allò de les aparences, i perquè ella és la de " la pasta ",sinó perquè m'haguès casat ?. dons perquè ella era la filla de
l'amo i estaven " folrats ".

Que n'és de garrepa i desconfiada !. Ella és la que te la
majoria de les acciones de la companyia i no puc fer res sensa el seu consentiment.
Em te lligat, ven curt, com un gos, que en podria de fer coses si em deixés. Però ella és la que porta les regnes
de la companyia.
Si sabés que la Queta... ai, la Queta !, la Queta i jo...
jejeje !! -.

Ella, està a la cuina : - Ja pot marxar, Maria, fins demà. Jo aprofitaré per fer potets de sireres confitades amb anís. Aquest any el cirerer n'ha fet moltes i bones i al senyor li agradan molt. Adéu, Maria, adéu -.

La Marta, te un sistell ple de sireres i unes ampolles
" d'Anís del Mico " del que fan a Badalona.

Mira per la finestra, i veu al Ramon que està assegut i va menjant cireres del pot i xurrupant l'anìs.
- Així rebentis... mal parit ! -. Remuga pel seu dinte.

En Ramon està a prop dels 60, de jove feia molt de goig.
Atl, vent plantat.

- Em va ven entabanar, el molt mal perit... . Aleshores jo era molt jove, ( ens portesm quasi 20 anys ), i ell un home més gran , amb més món corregut, i sempra darrera meu.
Que Marta cap aquí, que Marta cap allà, i jo com una burra ,
vaig caure ,em va enlluernar.

L' empresa del meu pare ,era el que ell volia. El pare al morir em va deixar el 55 % de les accions de "La Química".
perquè si hagués estat per en Manel, ja estaria mal venuda
i ell s'ho haguès gastat tot amb les seves "putetes".
Es pensa que no ho sé que està embolicat amb la Queta... quin una!!.

Aquesta "pájara", en Jaume el químic, li ha sentit a dir a la seva millor amiga ; la Carme ( un altre !!) , entres rialles i xiuxiueg : - Carme, no diguis res, però en Manel jajajaja te
"poca corda ", deseguida que li toco el seu " xiulet ",jajaja,
s'escorre i em deixa tranquil-la.
El que m'ho fa molt bé...umm, és el Carles, el decomptabilitat. Renoi, aquest si que em deixa ben servida i no aquest " viejo" - .

- Si, el " vell vert" del meu marit si sabés que m'entenc amb en Jaume el químic, no s'ho creuria.
En Jaume és 10 anys més jove que jo, és ... dolç i mascle
a la vegada.
Amb ell, he sabut el que era tenir un orgasme per primera vegada a la meva vida.
En Manel no sap fer res ben fet, ni fotre un clau !.

En Jaume ha descobert una fórmula, que no la podrem posar al mercat. És molt perillosa i tóxica.
Amb unes gotetes ni ha prou per carregar-se a un cavall.
Li fa venir un atac de cor fulminat.
És inolora i té un regustet d'anís.
Nimgú sap res del seu descobriment, és una droga que a les poques hores, desapareix i no deixa rastre.
És difícil de trobar restes del verí -.

La Marta mira per la finestra de la cuina cap el badiu on està en Manel. Ell ja s'ha menjat tot el potet de sireres i sembla que dorm plàcidament.

Surt de la cuina, li treu el pot de la ma, ell el te aferrat, però no és mou.
Ella el porta a rentar i el renta amb llexiu. El deixa caura a terra i el pot de vidre s'escmicola, ella el reculol amb
cel-lulosa i el llença a les escombreries.

En la seva cara porta dibujat un somriure d'orella a orella :

- Ja l'he pelat al mal parit !. Que t'aprofitin les sireres...
cabronàs !!! - .











Comentaris

  • en poc dies ..[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 27-07-2005

    entre tu i jo hem mort dos senyors, entre el meu epistolari i el teu potet, les dones "legals" començan a espavil.lar ...

    Et volia demanar un favor, na Marta em va deixar un comentari a un relat meu, però no sé com contestar-li, ella només és lectora, si et llegeix possaré el meu correu aqui, o si tu li vols donar fbrunoconxa@hotmail.com

    em deia que donàs records a en Josep Maria, fa més de 3 anys que no visc amb ell ...

    Una besada

    Conxa

  • aquesta vegada...[Ofensiu]
    Capdelin | 27-07-2005 | Valoració: 10

    has deixat el bestiolari infantil, els poemes dolços de melmelada... t'has posat els guants (no ha de quedar ni rastre), has agafat el verí, les pistoles, el ganivet, la metralleta i... zas!
    però abans... ens has fet uns quants retrats de diferents personatges d'aquelles famílies adinerades, en aparença modèliques, però ben podrides...
    molt bé...
    a partir d'ara... ja no menjaré aquelles cireretes confitades de color verd o vermell de les sangries o dels pastissos o coques ensucrades... m'has ben fotut, tant que m'agradaven... ja ja ja
    una abraçada i un petó, wapíssima!!!

l´Autor

Foto de perfil de La Banyeta del badiu

La Banyeta del badiu

150 Relats

452 Comentaris

179927 Lectures

Valoració de l'autor: 9.64

Biografia:
Badalonina de soca-rel.
Amb ànima de Palamosina.

web. importans per mi :

www.hospitalitat.org
Ajuda al nostre proïsme sensa paternalisme.

www.altarriba.org
www.protectoramataro.org

Ajuda als amics de 4 potes, ens estiment desinteresadament, Ells també tenen sentiments. :-)


M.Pilar Rovirosa i Sánchez.
- La Banyeta del badiu -