Cicles

Un relat de: micanmica

La Lluna és plena
i el cor és buit;
buit d'enyorança,
però ple d'oblit.
La vida és curta
i el camí és llarg.
Mai saps on porta,
però sempre va,
fins al moment
menys esperat.

Camins que es creuen,
d'altres se'n van;
la Lluna minva,
però creixerà.

Comentaris

  • ben cert això dels cicles[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 04-05-2009

    i dels camins que es creuen, el millor és el que en treus d'experiència.
    Bonic poema, que fa frontera entre el desconcert i les ganes de viure, camí que a la fi sempre triomfa, malgrat aquells que s'empenyen en fer-nos sentir sols el desconcert.

    Felicitats!

    Gairebé no et vaig veure per Sant Jordi, però em va agradar saludar-te un altre cop poeta.

    Ferran

  • la vida[Ofensiu]
    annah | 04-05-2009 | Valoració: 10

    són cicles.

    Tothom neix ,creix i mor.
    Tot succeieix per alguna cosa.
    Caure ens ajuda a aixecar-nos.
    Per molt dur que sembli tot, els bons monents sempre tornaran.

    Un poema preciós!

    Un petó enorme!

    Anna

l´Autor

Foto de perfil de micanmica

micanmica

37 Relats

116 Comentaris

42302 Lectures

Valoració de l'autor: 9.84

Biografia:
Nascuda un vespre, el 4 d'Octubre de 1990, ja de ben petita m'agradava inventar històries on feia volar la imaginació sense parar.
Sempre que em preguntaven "i tu, què vols ser de gran?" responia, amb convenciment absolut: "escriptora!". Després ja van venir altres idees, com filologia catalana, periodisme o traducció i interpretació (carrera que aquest curs començo).

A poc a poc (i una mica a batzegades, perquè tenia èpoques de molt escriure i d'altres en què apenes tocava una llibreta), escriure es va convertir en una via d'escapament a les meves inquietuds, les meves pors i els meus sentiments més profunds.

Finalment, i després de molt sentir la meva amiga Yáiza parlar tan bé de relats, no m'hi he pogut resistir i aquí em teniu, penjant el grapat de relats que tinc acumulats a l'ordinador... i espero que en vinguin molts més!


per saber-ne més de mi...

www.fotolog.com/buscantelnord

sensecobertura@hotmail.com