Carta sense retorn

Un relat de: somniseva

La carta que mai vaig enviar a l'amic que si més no, un dia vaig tenir. He intentat fer aquesta carta mil vegades. Mil vegades m'he dit a mi mateixa que no l'havia d'enviar. Sé que les paraules, són simplement paraules, que això no servirà per res, que una carta com aquesta és com tantes d'altres no enviades, que simplement és una carta que mai llegirà, però és la màgia del succeït, del viscut, en un temps i en un lloc per dues persones que mai més tornaran a existir.
En realitat, la carta solament són quatre frases o quatre paraules o quatre sentiments, però m'agradaria dir-li que "Em vas obrir les portes del teu cor i em vas ensenyar com s'obrien les meves. Em vas ensenyar a no tenir por a almenys a que la por em fes ser valenta. Em vas acostar la mà quan més ho necessitava i això em va salvar. He començat a caminar per mi sola, tot i que, sense tu al costat. M'entristeix enormement, però el record dels nostres moments de confidències s'han quedat gravats en el meu passat, com l'erosió de les pedres del costat del mar. I com una d'aquestes pedres en que m'he me convertit, aguanto l'embranzida del mar, però almenys he aconseguit la duresa que tu em vas ensenyar a viure. Gràcies i no pel que vas fer, potser sense saber-ho, sinó pel que vaig viure amb tu, moments d'amistat senzilla com les paraules que necessitava trobar per dir-t'ho".

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de somniseva

somniseva

38 Relats

54 Comentaris

41942 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Vull ser una noia senzilla, amb paraules senzilles, però que la senzillesa tingui el poder de la maduresa.
Vull viure aprenent.

Us deixo el meu mail, per si em voleu escriure somniseva@hotmail.es