Carta a la soledat

Un relat de: aNneta28

Estimada soledat:

T'escric aquesta carta per dir-te que estic farta de tu. M'afalaga que em tinguis tant d'apreci. Però la veritat és que ha arribat un punt que m'estàs atossigant. Estar sola de tant en tant, per pensar, reflexionar, llegir,...En fi, per fer les meves coses, tenir un espai per a mi, està bé, ...Però diria que t'estàs passant.

Espero que no em guardis rencor després d'aquesta carta, i que segueixis venint a visitar-me de tant en tant, perquè no et negaré, que molts cops no vull estar amb gent. I espero també que reflexionis i decideixis deixar-me una mica en pau. No voler-me només per a tu, deixar-me estar amb altres persones.

Quan rebis aquesta carta, fés-m'ho saber amb un truc, i diga'm què et sembla el que t'he demanat i quines mesures prendràs al respecte.

Gràcies per perdre el teu temps llegint la meva carta. Esperaré la teva trucada des del moment en què la deixi a la bústia.

Un petó,
Anna.

Comentaris

  • Dosificació[Ofensiu]
    arquera | 15-07-2006 | Valoració: 10

    sembla que la soledat s'obsessiona a vegades per algú i la seva visita, a voltes, es fa eterna. Qui pogués dosificar-la....?
    M'ha agradat molt la carta i també l'he trobat molt original! Ja veuràs com aviat et trucarà per donar-te una mica d'espai ;-)
    arquera

  • Dosificació[Ofensiu]
    arquera | 15-07-2006 | Valoració: 10

    sembla que la soledat s'obsessiona a vegades per algú i la seva visita, a voltes, es fa eterna. Qui pogués dosificar-la....?
    M'ha agradat molt la carta i també l'he trobat molt original! Ja veuràs com aviat et trucarà per donar-te una mica d'espai ;-)
    arquera

  • Un relat...[Ofensiu]
    AVERROIS | 15-07-2006 | Valoració: 10

    ...molt original. Com bé dius la soletat és una amiga a vegades, però potser l'enemiga dels mals moments. Crec que els teus amics han de contestar aquesta carta, ja que si estas amb ells, la soletat serà una més i no t'agobiarà.
    Molt bé noia, una abraçada.

  • Una altra solitària[Ofensiu]
    Lídia | 15-07-2006 | Valoració: 9

    Hola!! Sóc nova aquí i he anat a parar a aquest relat. El títol m'ha cridat l'atenció perquè jo també em sento sola... però no hauria trobat mai com expressar-ho de manera tan original! M'ha agradat molt. M'he identificat molt amb això de no voler que la solitut t'abandoni del tot perquè de vegades és necessària i agradable.
    Ànims!
    A veure si em decideixo a publicar alguna cosa...

Valoració mitja: 9.75