Carta a la mare

Un relat de: bestieses

Estimada mare:


Avui, mentre pensava, m'has vingut al cap tu. He decidit escriure't la carta que no t'enviaré mai. No sé si em fa vergonya que la llegeixis. El fet és que t'he de dir una sèrie de coses que sempre penso de tu i no te les dic. Sé que em porto malament, que no t'escolto, i que moltes vegades no faig el que sé que és correcte. Ara penso que és millor, no tornar a començar de nou, sinó canviar el que ens queda d'ara per endavant. Sobretot, mare, encara que aquesta no sigui la carta més llarga del món, ni la més ben escrita, vull que sàpigues que, encara que m'enfado amb tu, ets la persona més important de la meva vida. I amb això, mare, vull dir que t'estimo. Que t'estimo molt.


XXXOOO

Comentaris

  • Hola![Ofensiu]
    Unaquimera | 06-02-2008

    Sembla una carta ben sincera... i molt maca de llegir!

    Estic encantada d'haver-te descobert gràcies al teu comentari al meu darrer relat.
    Només m'agradaria saber què és el que no t'acaba de convèncer del meu poema, ja que el 5 que em vas posar representa un aprovat justet, molt justet...
    M'agrada rebre suggeriments per poder millorar.

    Records a la teva cosina!
    T'envio una abraçada per celebrar la nostra mútua coneixença,
    Unaquimera

l´Autor

bestieses

7 Relats

7 Comentaris

6672 Lectures

Valoració de l'autor: 7.75