CADA DIA més lluny

Un relat de: judith

Trensportar-me, a la vora d'aquell mar salvatge, transparent.
Sentir l'aire del sol, que em bressola tot el cos, roixat per la rosada de la soletat, espicossat per petits grans de sorra.
Reflexar la meva mà, en el cristalí llac de mil milles, on no hi cap més que la llibertat.
Sóc aire vagabund, perdut sense necessitat de ser més del que sóc.
A l'atzar estaré on millor pugui, sense raonar, ni pensar, quin seria el camí milor per mi.
Oh! desig del no res, calma,deliri, arroseguem a la llibertat!
Sóc la bruma de la felicitat i el turment de la ira.
Accelero el meu cor fins a rebentar i desperto en els ulls de la bojeria, esperant per sempre en el fons d'aquella onada.

Comentaris

  • Més lluny, per trobar la llibertat![Ofensiu]
    kispar fidu | 18-04-2005 | Valoració: 9

    "Cada dia més lluny", per sentir-te lliure, per trobar-te rodejada de l'aire fresc que acarícia al mar. Lluny, lluny de la realitat, lluny d'aquesta vida a vegades tan qüotidiana. Fugint per empaitar la llibertat i sentir-te lliure enmig d'un gran buit ple de màgia.

    (Ostres... m'ha quedat un pèl raro aquest comentari, jeje, espero que el pròxim que et faci sigui millor!)

    Veig que fa poc que rondes per aquí, i espero que duri molt!
    Ja ens anirem veient pel web!!! ciao!

    Gemm@

  • Weii!![Ofensiu]
    Sareta_16 | 18-04-2005 | Valoració: 10

    Nena!!Quan de temps, escolta que et vaig agregar però que no tira, no existeix la teva dire..xDD juuur!
    Mira te la meva: sara_romero_88@hotmail.com
    Q dir-te que escrius fantàsticament i m'ha encantat aquest crit a la llibertat, que wapo!!Com ho descrius, quin poder!!oleeee!!^^
    Doncs això maca que espero més relats teus i ja m'agregues si vols!!
    Cuida't moltisim bonica!! :)

  • uauau![Ofensiu]
    Capdelin | 12-04-2005 | Valoració: 10

    quin cant a la llibertat! més original, ple de força juvenil, és com un crit selvàtic de natura verge i lliure... omples el curt relat d´un munt d´expressions poètiques riquíssimes i metàfores modernes... tens molts recursos i un estil propi que et fa diferent a la resta...
    aquest relat em recorda com un petit monòleg dalt de l´escenari del món... i tu, que vols ser actriu, has fet una actuació magnífica... Públic, aplaudiu!!!!
    fantàstic! t´he descobert avui, ara, fa uns instants i és com si hagués trobat una revolada d´aire fresc i lliure!!! ( però m´has deixat amb el caramel a la boca amb això de que vols ser actriu... sempre ha sigut la meva professió preferida... però m´he quedat en simple actor amateur! si necessites expressar quelcom: (Capdelin@hotmail.com )
    felicitats!!! un petó i una abraçada!!! ACTRIU!!!

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

judith

4 Relats

9 Comentaris

3810 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
Nascuda a Barcelona al 1984.
Soc d'aqui i d'allà, pero actualment visc a Anglès a la provincia de la Selva.
Desde petita que escric, es la forma de evaporar-me de tan en tant de la quotidianitat.
Ting tot de carpetes velles plenes de escrits que a vegades agafo per rememorar el passat,
Ara estudio art dramàtic , vull ser actriu.Es una passió.
La meva afició per tant ,es transmetre, expressar ,sigui com sigui.