Caça felina

Un relat de: Edgar Cotes i Argelich
La fera observava la seva presa amb esment. Allà estava, quieta i ingènua, sense ni imaginar-se el que li esperava. Pobra desgraciada. El seu depredador es posà en posició d’atac, tot doblegat les potes davanteres per així tenir més impuls per abalançar-s’hi. Estava preparada per a l’acció. D’un salt frenètic, arremeté contra la seva víctima. Aquesta no oposà resistència, ja que només podia balancejar-se violentament.

De sobte, una veu de dona exclamà:

—Nina! Nina! Què fas? Maleïda gata! Baixa ara mateix de l’arbre de Nadal! Ja és la tercera vegada només començar aquest any!

El felí féu cas omís a les advertències de la seva mestressa. Boles i estrelles es desprenien a dojo, no podent suportar el balanceig constant de l’arbre. La dona s’abocà sobre la gata bo i intentant que fes el menor desgavell possible. Inútil. L’animal es movia amb prestesa.

Llavors, l’avet es desplomà al terra, tot provocant la fugida immediata del felí que es perdé escales avall, espaordit.

La senyora sospirà amb resignació. Es veia clar que en aquell nou any ben entrat, la trapelleria de la seva mixeta tampoc disminuiria...

Comentaris

  • Un bon relat...[Ofensiu]
    Naiade | 11-01-2014 | Valoració: 10


    ...molt adient a les festes Nadalenques.
    Al principi imaginava una bestia ferotge disposada a menjar-se algú.
    Expresses molt bé els moviments felins, segur que tens gat o n’has observat molts.
    M’he divertit imaginant la pobre mestressa intentant evitar el desastre.

    Que tinguis un Bon 2014 Edgar.

  • Publicació AL NADAL DE CONTE[Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 01-01-2014 | Valoració: 10

    http://www.valldelcorb.info/blogs/contesnadal/?p=759

    Gràcies

  • Ens ho envies a la tribuna@guimera.info[Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 31-12-2013 | Valoració: 10

    Ho publicarem al NADAL DE CONTE

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Edgar Cotes i Argelich

Edgar Cotes i Argelich

38 Relats

324 Comentaris

50702 Lectures

Valoració de l'autor: 9.86

Biografia:
(Balaguer, 25 de juliol del 1997)
Aprenent d'escriptor i traductor, amant del microrelat i enamorat dels genères fantàstics (ciència-ficció, fantasia i terror).

Em podeu seguir al meu bloc

Edgar Cotes

O al meu Twitter:

@Edgar_Cotes