Bufanda (tema: gelosia)

Un relat de: Roi Marphille

Vaig veure la noia de la Plaça de les Glòries una tarda d'hivern. Vam fer cas a l'homenet vermell. Per davant nostre hi van passar cotxes, motos, autobusos... i un tramvia. Besós.

Va ser maco.

Ja era fosc i feia fred. Portava (ella) un abric vermell fins als peus. Tenia el nas vermell i dos cabells -enganxats- a la boca. Diagonal.

Per fi es va posar verd. M'hagués agradat ser la seva bufanda. Encants.


Comentaris

  • comentari de text, com a la sele![Ofensiu]
    Roi Marphille | 15-02-2007

    Explico una mica de què va perquè en aquesta vida s'ha d'explicar tot i s'ha de donar tot mastegat.
    Temes: Geografia, colors-coratge, gelosia.
    Els colors simbolitzen el coratge del narrador i porten el "tempo".
    El color vermell surt tres vegades seguides i com sabeu, significa "parar", que vindria a ser negació, inabastable, prohibició...etc. Quan es posa el semàfor verd, seria quan el seu coratge s'activaria però irònicament és quan el perd del tot. Tira la tovallola i es conforma a estar gelós de la bufanda de la noia enlloc de fer alguna cosa per aproximar-s'hi com parlar amb ella etc.
    El fred i la foscor són elements restrictius que també influeixen.
    Tema geogràfic. Hi surten quatre llocs el centre del quals és un pas zebra de la Plaça de les Glòries.
    Per allí hi passa el tramvia anomenat Tram-Besós.
    Els cabells enganxats a la boca fan una...Diagonal, via que creua la Plaça de les Glòries.
    "els Encants" és un mercat que està a tocar de la Plaça de les Glòries. No cal dir que el narrador està...encantat.

  • Òndia, tiu![Ofensiu]
    rnbonet | 10-01-2007 | Valoració: 9

    Tu deus ser un home de ràdia. No, amic?
    Amb poques paraules -quasibé res de res- ens endinses en una 'història urbana' -per a mi, les histories urbanes són aquelles de ciutat- de recollons de mico!
    Jo seguiria, xicon! Fent de 'roi' a la francesa!
    PS. I gràcies per "cumentariet" -menut, excels, paradigmàtic-!

  • Minirelat[Ofensiu]
    angie | 10-01-2007

    Original i amb molt contingut per tan poc continent... Bé... Et recomano llegeixis un altre autor del web, en Jordi Remolins, també fa relats d'aquest tipus...
    Ah... i si t'agrada escriure relats curts, existeix un concurs propi de la plana (El Repte), on a diari més o menys, es dóna un tema i unes paraules per desenvolupar una història... T'hi esperem...

    No t'havia llegit mai... coses de la massificació...

    angie