Bon dia

Un relat de: Yanira
Toc toc.
- Qui hi ha?
- Algú que no t’oblida.
- No entenc...
- Algú que no t’abandona.
- Sigues més clar.
- A algú que no et deixa dormir.
- Com et dius?
- Malaltia.
- I em faràs mal?
- Tant com tu m’ho permetis.
- I així doncs què he de fer?
- Confiar.
- En tu?
- Si ho fas em deixaràs entrar.
- Aleshores en mi?
- Així venceràs.

Comentaris

  • Salut![Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 27-03-2018 | Valoració: 10

    Al meu entendre, no sé pas si aquest "Bon dia" el puc llegir com una poesia. Perquè mes aviat sembla un joc de paraules que conté un missatge de summa importància com ara és la propagació de la malaltia en el nostre cos físic. Perquè com encertadament dius, en el poema, la malaltia per a que es manifesti se li ha de donar permís de residència. Que és com dir que som nosaltres mateixos els que la creem amb els nostres lànguids pensaments. Salut, Nil.

l´Autor

Foto de perfil de Yanira

Yanira

9 Relats

13 Comentaris

6432 Lectures

Valoració de l'autor: 9.44

Biografia:
Aprofito aquest espai per agrair a tots els lectors i relataires els vostres comentaris sobre els meus relats. Sobretot quan es necessita una empenta per creure en un mateix. No obstant, i si us ve de gust, us animo també a criticar-los, sense que us pugui saber greu res en absolut. És impossible escriure a gust de tothom, però com a la majoria de nosaltres aspiro a la millor versió de mi mateixa, i agraeixo enormement el temps que dediqueu en la vostre lectura o en escriure'm unes paraules.
Així que, de tot cor, moltíssimes gràcies. I espero, si més no, saber fer-vos disfrutar.