Lectura dramatitzada

Un relat de: Yanira
Cada matí agafo el diari comarcal i em llegeixo la tercera pàgina, actualitat i ciència, sempre la mateixa pàgina. Una mania que vaig agafar de nen, un vici que em turmenta i captiva alhora. No puc deixar de llegir una línia rere l’altra. Contemplant l’ergonomia de les paraules, les seva simplicitat dins la complexitat, un pentagrama amagat rere les vocals i els sons subliminals. El meu món dins la fantasia. No hi haurà pau per a mi. He perdut tot el què tenia i tot per no poder deixar de llegir.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Yanira

Yanira

9 Relats

13 Comentaris

6443 Lectures

Valoració de l'autor: 9.44

Biografia:
Aprofito aquest espai per agrair a tots els lectors i relataires els vostres comentaris sobre els meus relats. Sobretot quan es necessita una empenta per creure en un mateix. No obstant, i si us ve de gust, us animo també a criticar-los, sense que us pugui saber greu res en absolut. És impossible escriure a gust de tothom, però com a la majoria de nosaltres aspiro a la millor versió de mi mateixa, i agraeixo enormement el temps que dediqueu en la vostre lectura o en escriure'm unes paraules.
Així que, de tot cor, moltíssimes gràcies. I espero, si més no, saber fer-vos disfrutar.