BLANC I NEGRE

Un relat de: Nikòsia

BLANC I NEGRE

Després del negre
ve el blanc,
el color tranquil de l’esperança.
El color de la pau.

Qui traurà bandera blanca,
en aquesta vida ennegrida?
Qui portarà la llum,
en aquest pou fosc?
Qui encendrà la torxa de l’esperança?

Qui ho faci, que no l’apagui!
Que no em torni a deixar,
sola i indefensa,
en la foscor.

Comentaris

  • Quina preciositat de poema![Ofensiu]
    Nonna_Carme | 04-05-2011 | Valoració: 10

    L'he llegit un munt de vegades i cada cop m'agrada més. Dedueixo , pel que has escrit , que ets una noia amb una sensibilitat exquisida i molt profunda per l'edat que tens.
    Saps què? A mi també m'agradava molt actuar. Oi que és fantàstic?
    Una abraçada i salutacions al teu pare.

  • molt bé alba...[Ofensiu]
    joandemataro | 03-05-2011 | Valoració: 10

    per ser tan joveneta has fet un poema molt profund. És cert que sovint les coses es veuen negres i parles d'una torxa, no esperis que l'encengui ningú fes-ho tu i sempre ben acompanyada dels teus amics i amigues, elsde veritat.
    una salutació de benvinguda
    joan

    Et convido a llegir l'últim poema, inèdit, que he penjat recentment al meu blog, que tot just començo a crear. El blog es diu “ ESQUITXOS D’UNA VIDA”.

    El nou poema : TÈBIA PRIMAVERA

    Espero que t’agradi

  • Com diu...[Ofensiu]
    AVERROIS | 02-05-2011 | Valoració: 10

    ...la Nuria entre els dos colors hi ha tot un ventall de grisos. Blanc i negre, nit i dia, que serien un sense l'altra. Potser els humans no seriem el que som si realment haguessim aconseguit la blancura de la inoncència, de la puresa.
    Una abraçada

  • Benrevinguda a RC![Ofensiu]
    nuriagau | 02-05-2011

    Començo a llegir el nou i poema i em dic a mi mateixa: ”Jo això ja ho he llegit...”. Llavors, t’he identificat.

    Celebro que t’hagis decidit a tornar a publicar i si és amb poesia... què hi farem! Segur que el teu pare t’ho perdonarà.

    Expresses el teu missatge amb la dual metàfora del blanc i el negre, fantàstic! Quan descobreixis el gris...

    Ens seguirem llegint,

    Núria

    PS: Recorda que, si et treuen de casa...

Valoració mitja: 10

l´Autor

Nikòsia

6 Relats

26 Comentaris

6133 Lectures

Valoració de l'autor: 9.93

Biografia:
Em dic Alba, vaig néixer el 1997

M'agraden les històries de terror, gore, de fantasia...

M'agrada escriure poesia, contes (microrelats), notícies, etc.


M'agrada cantar, actuar i ballar.

Espero que em comenteu i em digueu els errors que trobeu per així poder millorar.