Bella imatge

Un relat de: Llibre

M'he enamorat d'una bella imatge
dins la fosca dòcil de la nit,
figura nubífera amagada
entre tantes boires del matí.

Tanco els ulls, esma, i la somio;
obro els ulls, ferma, i la imagino;
mentre les meves mans enganyoses
es perden porugues dins el buit.

És fidel companya de viatge,
fantasma estèril del llarg oblit,
calada essència que tempteja

les parques fragors de l'infinit.
M'he enamorat d'una bella imatge.
Sense ella, ja no avanço cap passa.


Comentaris

  • felicitats!!!!!![Ofensiu]
    mjesus | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • M'he enamorat[Ofensiu]
    Melcior | 11-11-2007 | Valoració: 10

    del poema , el miro , el llegeixo , i tampoc avanço , però et felicito .
    Endavant!

  • Potser sí...[Ofensiu]
    onatge | 07-10-2007 | Valoració: 10

    Que qui no s'enamora mai d'una bella imatge no sabrà què és enamorar-se.
    Una bona descripció per imaginar belles imatges... De vegades en la soledat i en la felicitat només tenim la companyia d'una bella imatge...

    Sílvia gràcies pel teu comentari.
    I content d'haver conegut la veritable cara que hi ha darrera del mirall de la portada del teu llibre -que per cert el tinc entre mans-. Tota la presentació va ser emocionant de saber qui ereu... mentre jo era un anònim expectador.
    El plaer va ser meu i la paciència vostra. Llàstima que no em vaig poder quedar una estona més. Potser sí que tot el que és profund és breu...

    una abraçada, onatge

  • cal retenir[Ofensiu]
    Lavínia | 03-10-2007 | Valoració: 10

    aquesta "bella imatge" per aconseguir avançar. Tota bellesa que encertem a veure o endevinar ens duu a l'estat de sensibiliat, recerca i creativitat per fer obres com la que has escrit, Sílvia i que tan bé ens tens acostumats.

    Un petonàs

    Lavínia

  • brumari | 05-09-2007

    Un bell poema i una bella, per desconeguda, imatge.

    De vegades ens queixem de falta de crítica en aquesta estimada pàgina, doncs bé, ara jo, que sóc incapaç d'escriure un sonet (ni que m'ho manés Violante), em permeto fer-te una observació: hauries de revisar l'últim vers del segon tercet. Com diria una amiga meva que m'estimo molt, quan l'he llegit m'ha "grinyolat".

    Petons

  • Ja se't trobava a faltar[Ofensiu]
    Vicenç Ambrós i Besa | 04-09-2007 | Valoració: 10

    per aquests paratges!!! Es clar que tornant amb una bella imatge com és aquesta, gairebé se't pot dispensar la llaaarga absència (que no sequera literària, m'atreveixo a imaginar) d'obres penjades a RC.

    Magnífic sonet, ben portat, agradable de llegir i amb un cert regust abstracte perquè, en el fons, no sabem res, de la imatge de què ens parles. Ens dius que és bella (i encara al títol!), però res més. Tot el poema és una crònica de la teva relació personal, de l'afecció que tu tens envers la imatge. Però en cap moment no ens expliques en què consisteix aquesta imatge, i això em desperta la curiositat com a lector!

    Re-benvinguda de nou en la publicació de relats i poemes!!!

    V.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Llibre

160 Relats

1347 Comentaris

288762 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
Hola a tothom!

Què faig? M'enrotllo i us explico coses o ho deixo córrer?

Millor ho deixo estar i us indico l'enllaç cap a la meva web, on també trobareu la meva adreça de correu electrònic: Sílvia Romero i Olea


Sílvia Romero