Avui vull que als meus ulls plogui

Un relat de: bristoliana

ni ahir ni demà...
només avui vull que els meus ulls per fi es desfoguin.

Vull que davant de les negres pupil·les, i les dues esferes verdes es vegi reflexat el meu sentiment, de pena, de soletat, tots ells disfressats de llàgrimes que per fi surtiran,
aquestes que per fi demostraran el meu estat d' ànim amagat amb un somriure fals...

Estic farta d' aguantar, els meus llavis s' entristeixen i sembla que si, per fi ha arribat...ja està aqui allò que tant havia desitjat, per fi la porció dels meus sentiments s' ha vestit i el disfraç de llàgrima regalima ja per la meva galta..

Ara em tornu a sentir bé, ara em sento jo mateixa un altre cop...ara vull ke plogui als meus ulls!

^^somriu a la vida, ella et somriurà a tu, si tens un mal molment disfressa aket de llàgrimes per un instant i després torna a ser aquella persona tant o més feliç que abans^^

Comentaris

  • _ | 02-09-2006


    malament qui no plora mai ni riu mai, malament qui no demostra els seus sentiments.

    molt maco nony, és el primer cop que et llegeixo i ja has començat amb bon peu, et seguiré llegint...

    LaiA

  • i què són les llàgrimes?[Ofensiu]
    Capdelin | 03-11-2005 | Valoració: 10

    perles brillants, diamants aquosos, gotes salades de microscòpics mars...?
    crec que les llàgrimes són un abecedari, un codi secret condensat, totes les possibles paraules... una excessiva acumulació de tensió i d'emocions frustrades...
    PLORAR, per què no? Les llàgrimes justifiquen les penes entre la pell i les passes per la vida...
    però... això sí, MONY... que les llàgrimes no et tapin altres estrelles que esperen el teu somriure...
    un petó immens i una abraçada!

    PD. gràcies pel teu comentari tant original, sentit i sincer... m'has donat una bona dosi de... optimisme i ànims per seguir escrivint...

  • silvia_peratallada | 01-11-2005

    aquests dies, de baixón....
    sort que passen, i ens tornem a ompllir de somriures, no1?!?!
    que no t'apaguin la llum!!
    endavant!
    Sílvia

l´Autor

Foto de perfil de bristoliana

bristoliana

11 Relats

24 Comentaris

15182 Lectures

Valoració de l'autor: 9.29

Biografia:
escriure...perque si!! Perque es una manera de desfogarme i deixar els meus pensaments plasmats allà on pugui llegir-los.


Viure...ho és tot!



HE TORNAT