Arribo a casa

Un relat de: laia

Arribo tard a casa, altre cop el gat s'ha pixat al mig del menjador, pujo les escales, ja sé que algun dia les hauré d'escombrar, vaig a fer-me una dutxa, el calefactor no funciona, ja no ho recordava, miraré una estona la televisió abans d'anar a dormir, no tinc sintonitzat cap canal, i on he deixat el comandament a distància?, no el trobo, bé, tant se val, vaig a fer-me alguna cosa per sopar, tinc gana, no hi ha res a la nevera, és buida, i pa? està ressec. Haig de fer alguna rentadora tinc tot de roba escampada per la casa, ostres com és que no puc obrir la porta del safareig, no hi ha manera.
Decidit, mai més tornaré a comprar una casa de playmovil.

Comentaris

  • La Banyeta del badiu | 18-10-2005 | Valoració: 9

    És molt divertit, la protagonista té una casa molt remenuda i un "garbuix" de cal nassos !!.
    Segurament serà un pis de 30 m*, de 3ª ó 4ª mà.
    Gràcies per tot. Un petonet.

  • Has descrit la meva vida[Ofensiu]
    Cirerot | 20-02-2005

    El realisme sempre és poètic. M'agraden els teus relats perquè no t'inventes històries absurdes, per escriure no cal imaginació, només ingeni. Bé, arreveure i enhorabona1

  • Noieta![Ofensiu]
    AnNna | 12-12-2004 | Valoració: 8

    Està prou bé la idea!!! Els playmobils... jejeje!!! Segueix escrivint!!!

  • un final inesperat![Ofensiu]
    BARBABLAVA | 22-10-2004

    M'ha agradat la idea, és molt original. El que no sé és si "cola" prou...
    Això sí, sens dubte, el final és sorprenent!
    Per cert, pel que he vist, ja fa masses dies que no has escrit res a la web. A veure si t'animes i escrius alguna cosa, no siguis mandrosa!
    Petons i el teu comentari m'ha agradat molt.

  • no sé si t'he entès[Ofensiu]
    laia | 01-10-2004

    Què has volgut dir amb el comentari Biel? l'he llegit i rellegit i he fet un esforç, per+o no he aconsegui desxifrar-lo...

  • Ets un click?[Ofensiu]
    Biel Martí | 26-09-2004 | Valoració: 8

    De petit tenia a casa un pot de detergent Colón, d'aquells rodons i grossos, plens de clicks de playmobil que havia heretat de tiets i cosins més grans. El que no sé si ets un click tu o un desastre, amb tot aquest desgarbuix. Comento el teu relat per dir-te també, que amb la forma que escrius hauries de practicar més i deixar-nos-ho veure, Laia.

    Biel.

  • m'agradaria[Ofensiu]
    laia | 03-08-2004

    m'agradaria que algú comentés algun relat meu!

    gràcies

Valoració mitja: 8.33

l´Autor

Foto de perfil de laia

laia

41 Relats

133 Comentaris

56134 Lectures

Valoració de l'autor: 9.05

Biografia:
Sols diré pena,
soledat, fracàs. Mira'm!
Em demanàveu
que digués alegria.
Si ho voleu, me la invente.


"estams de pols"

vicent andrés estellés