Aroma de soletat

Un relat de: katya

Igual que un te de canyella

Ets tu la que em pertorbes,
rodona i lluenta.

No em deixes gaudir del repòs,
entres a la meva cambra, creuant la finestra,
et reflecteixes al gran mirall situat a l'esquerra del meu llit
i d'aquí fins a acaronar-me l'esquena. Postura fetal.
Em fas sentir la teva presència, silenci estrepitós.
La més bruixa; femenina; infantil; somiadora.

La soledat, la qual temps enrera fou temuda i detestada,
és ara la millor companya; fidel i respectuosa.
No ve ningú..., solament tu i jo.
Me reconforta l'aroma del te, flaire de canyella.

Comentaris

  • Re: Molt tendre[Ofensiu]
    Oke | 12-12-2013

    Salut, Katya!

    Gràcies per trobar una estona i llegir-me i escriure amablement i encertar que sí, que de vegades hi ha connexió entre certes persones. Com sembla, també, que el teu "aroma de soledat" connecta amb aquesta visitant nocturna. Gran cosa la soledat volguda. I les visites que no truquen mai a la porta abans d'entrar.

    Una abraçada!

  • La contradicció...[Ofensiu]
    Fada del bosc | 26-02-2010

    t'he descobert i saps, el que has escrit m'agrada!!!
    La soletat... el te amb canyella.. la contradicció de voler estar sola però no voler que la soledat ens acompanyi sempre...
    i és que l'aoma de te amb canyella és dolç impregna l'ambient igual que la soledat a vegades ens impregna i ens rodeja amb dolçó

  • jos monts | 26-02-2010

    Bon relat.
    M'ha agradat
    . . .
    Descansa...descansa en el teu cau místic, on la fantasia i la realitat les pots conjugar ... transformar... i fer-los realitat al despertar.
    Ets una bruixa, molt bruixa, però ets maca... Repeteixo, com més bruixa més adorable. Ho saps tot per bruixa i per vella, encara que t'emmascaris en l'aroma del te, flaire de canyella.

    Josep

l´Autor

Foto de perfil de katya

katya

10 Relats

32 Comentaris

14460 Lectures

Valoració de l'autor: 9.93

Biografia:
La meva gran passió és la mar, la mar mediterrània que banya la costa mallorquina.

"-Lo que puedes hacer, o has soñado que podrías hacer, debes comenzarlo. La osadía lleva en sí, genio, poder y magia." GOETHE

"-Cuando alguien desea algo debe saber que corre riesgos y por eso la vida vale la pena."

"-Así debéis hacer vosotros: manteneos locos, pero comportaos como personas normales. Corred el riesgo de ser diferentes, pero aprended a hacerlo sin llamar la atención."
Paulo Coelho

Som una humil i eterna aprenent a la professió d'alquimista. L'alquímia que treballa amb lletres i posterior transformació en...

Vaig néixer a Manacor a l'any 1973

Si desitges comentar, donar la teva opinió, els teus suggeriments i, o, intercanviar punts de vista. Estaré encantada de rebre un correu teu.

Sóc en aquest web per aprendre, experimentar i compartir .

Aquí deixo el meu email:
Katyabolleta@hotmail.com