Aquesta pluja, terra seca, infèrtil

Un relat de: silvia_peratallada

Perquè escriure esdevé aquests dies necessari, imprescindible. Potser és la pluja, que cau forta, amb contundència, com ha de ser, entristint la ciutat d'una manera enèrgica i ràpidament inexplicable. Potser son les xerrades, les baralles interiors entre tu i el meu interior, sense exterioritzar-se, o tal vegada les paraules boniques que dius que no es relacionen amb els teus actes mesquins.
Com diu un bon amic: qui sap si la tendresa...
i cinc paraules amb tant rerefons que difícil qui l'intenti interpretar.

Potser el que sento és fruit d'unes paraules mal trobades, d'un passat que em torna a la memòria en forma de records amargs i tendres alhora, nits de cubates, matins de cafè amb llet sense haver dormit i mil històries que mai ens explicàrem.

O el retrobament, en massa bon moment.

No demanar res, i voler-ho tot. sense exigències, però sense concessions.

Com caminar sobre la terra seca, infèrtil, d'un camp que algun dia fou d'alguna cosa...

O com la pluja, aquesta pluja forta que des d'ahir no ha tornat. Com tu, mullant terrenys i desapareixent, deixant la terra xopa de sentiments.

Comentaris

  • De la lluna dues[Ofensiu]
    lluis perealbert | 14-05-2009

    Brutal relat, ple de missatges entre mig del pa

  • Aquesta bruta, freda i miserable terra[Ofensiu]
    Palpatine | 04-04-2009

    No sé pq els catalans ho veiem tot tant gris, potser estem tristos, com a poble humiliat i derrotat que som...

l´Autor

Foto de perfil de silvia_peratallada

silvia_peratallada

507 Relats

1383 Comentaris

581722 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Crida ben fort
dona lletres,
versos i acords.
Dona'm aire,
dona'm petons,
dona'm el roig,
vull foc al cos.
Dona'm un somriure
i un parell d'il·lusions,
només una mirada
lliure de malsons.

Dona'm alegries
dona'm un mesclat,
un mai de maria
i una tarda al teu costat.

http://silvianimfa.blogspot.com/

silvianimfa@gmail.com