Ànima femenina

Un relat de: fada_negra

Trucaren a la porta. No esperava a ningú, així que obrí sense més importància. Convençuda, ningú que fos especial... I obrí sense cap il.lusió; innocent del que hi havia rere la porta, tros de fusta que em separava de la màgia que hi havia a l´altre costat: TU. L´èxtasi es mesclà amb el desig, desig d´acostar- me a tu en menys d´un segon. Però sols veient els teus ulls comprengué que calia córrer, no calia afanyar-se la màgia d´eixos segons...
Allí ,en aquell tros de fusta lentament t´ acostaves a mi ,em miraves penetrant-me els ulls; fóu llavors quan sentint el teu flaire, la teva respiració ràpida ,arribares a mi, els nostres llavis foren un únic desig. Vaig tancar els ulls i em vas portar a un altre món, desconegut ,un món on regnaven els teus llavis ,el teu pit, el teu cor, la teva màgia. I volant ,anàrem al llit ,on suaument em vas tombar, tu damunt el meu cos.
I fóu quan els teus pits acariciaven els meus, fonent-se en una única ànima, ànima femenina, quan em deies que ja havíem guanyat a la distància, quan obrí els ulls ,i tot desaparegué.
I descobrí que tot havia estat un somni;un somni massa profund i sencer...
Tu, pròxima, acariciant la meva esperança; però tot ha estat un somni...

Comentaris

  • Gracies[Ofensiu]
    fada_negra | 10-03-2007

    pels comentaris

  • sí...[Ofensiu]
    Capdelin | 06-04-2006 | Valoració: 10

    m'agrada el teu sobrenom "fada negra"... fuig dels tòpics de les fades acaramelades on tot és màgia, purpurina, ales verges i cos de mel...
    Això vol dir que ets original, rebel, que no et fa por ser TU, diferent, única en l'espècie malgrat habitis en la multitud femenina...
    i en quan al teu relat... suau, fi, elegant, expontani i fresc... els somnis també tenen dret a viure malgrat sigui només uns instants...
    Si hagués sabut que t'agradava tant el tema BOIG PER TU, te l'hagués dedicat je je...
    ptons i una abraçada!

  • somnis...[Ofensiu]
    Sonyes | 18-03-2006

    m'ha semblat que m'estigués passant en aquell mateix instant. Molt real. Llàstima que era només un somni...
    Gràcies per comentar el meu relat.
    Petonets

  • un cop mes...[Ofensiu]
    silenci_fosc | 03-03-2006

    m'identifico amb cada paraula. Em deixo emportar i em dic que aixó ho hagues pogut escriure jo. Es fantastic veure k hi ha gent k somia i sobretot k te el coratge de compartir els somnis amb tots els lectors.

    precios de debó! no t'aturis ;)

  • Molt bo![Ofensiu]
    Avril | 07-02-2006 | Valoració: 10

    Eis , primerament, gràcies x ls koments! Bé crec que aquest relat està molt bé, ... potse sí que el fet de "tot ha estat un somni" està una mica suat... és un topic xo perquè no intentar millorar-lo? Crec que pots arribar molt lluny, de debò. El fet de ser bisexual molts cops ens porta a sentir, a somiar massa... però bé, jo crec que ens fa crèixer com a persones... De veritat et dic que tots els teus relats m'han agradat!

    Apa a reveure!

    S.Y.

  • hola!![Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 04-02-2006 | Valoració: 8

    Està força bé el teu relat, trobo que si continues escrivint pots arribar descriure molt bé les sensacions. Gràcies pel teu comentari, un petó!!

  • m'ha passat vàries vegades...[Ofensiu]
    kispar fidu | 08-01-2006

    sorprendre'm en una situació que mil cops he imaginat i veure que per fi és realitat tot just uns moments abans de despertar i adonar-me que tot ha estat un somni... caient altre cop i perdent l'esperança de que algun dia no pugui despertar-ne perquè sigui la meva realitat...

    Veig que no fa gaire que voltes per aquí! i jo és la primera vegada que et llegeixo, (però no l'última! jejeje). Ostres! moltes gràcies pels comentaris... m'he quedat molt sorpresa de que em diguéssis que havies plorat! ostres, és que m'ha fet "il·lusió" i tot! podria dir que m'ha emocionat quasi al llegir-ho...! merci!

    apali! que vagi bé!
    ens veiem per aquí!!!
    Ciao!

    Gemm@

  • mmm...[Ofensiu]
    yuturna | 11-12-2005

    Molt bé per ser el teu primer relat, però crec que el recurs del "tot ha estat un somni" està una mica massa suat... Pren-t'ho com una crítica constructiva, eh! Ànims per continuar!!

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Foto de perfil de fada_negra

fada_negra

5 Relats

31 Comentaris

7794 Lectures

Valoració de l'autor: 9.27