Avui has tornat...

Un relat de: fada_negra

Hola Andrea!!
Encara estic enamorada de tu? No sé... No ho sé, Andrea. No sé si has tornat, o es que mai te´n vas anar... Tampoc sé per què desaparegué tota aquesta màgia...
Sols sé que avui t´he recordat, i torno a passar-me hores mirant les teves fotos. I... m´encantes!! Això segur... Ai!! Si estigués mes a prop de tu... Bé, potser t´ho agraïsc... Encara que perdo,i que em fa mal, he de reconèixer que m´agrada quest joc: tornar a somniar escoltant les cançons de Sau i Sangtraït... Gràcies!! Encara que ara em sento una mica estúpida, tornant al mateix d'abans... ara que ja estava gairebé oblidat... Ho sento... però les coses són així. Si es que... jo crec que encara que no estigui enamorada de tu, sempre m´agradaràs com noia... si ets genial!!! Adeu maquísima!!
Andrea

Comentaris

  • Ullsblaus1 | 22-06-2008 | Valoració: 10


    Que no es faci por el que diguin els altres, la sinceritat i l'amor són sentiment molt macos per escriure relats, jo crec que la majoria són així. Escrius molt bé, no desprofitis l'art que tens i publiquen de nous. Gràcies.

    Un salud d'ullsblaus1

  • torna..[Ofensiu]
    Cincdos | 27-06-2007 | Valoració: 10

    .. segueix escrivint
    no ho deixis..

    petons
    vagi be

  • Un somriure [Ofensiu]
    Angel Negre | 06-04-2006

    Molt bé la millor forma de deixar les coses clares, es dir-les pel seu nom, sense embuts de cap mena
    M'agrada la sinceritat que exposes en aquest relat, així sense amagar res, les coses son com son, i qui no l'hi agradi, com diuen per la meva terra que s'hi posi fulles.

    Una abraçada
    Endavant i força companya

    gege

l´Autor

Foto de perfil de fada_negra

fada_negra

5 Relats

31 Comentaris

7734 Lectures

Valoració de l'autor: 9.27