Amor alcohòlic

Un relat de: Jordi Aragó Mateos

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

Un peto, una tendra caricia. Tots dos es separen durant un instant. Però tant ell com ella van a buscar-se ràpidament les mans per continuar unint-se. El cambrer, atrafegat, els hi du les begudes. Veuen, l'amargor de la cervesa corre gola avall, mentre que el seu alcohol no tardarà en fer efecte. Ja han perdut el compte de quantes gerres s'en han begut. Tots dos borratxos es besen, sense adonar-se de la pudo de l'alè del amant.
L'olor a porro, fa que separin les seves boques. Ella cala primer, el fum de la droga li omple els pulmons, deixant-la encara mes en un estat de falsa felicitat. En fa dos calades mes abans de passar-li a ell. Que cala un parell de cops, desprès li passa a l'amo que fa uns ulls esquinçats i rojos.
Surten al carrer, l'aire fred d'una matinada de primavera els asserena mínimament. Tornen a besar-se davant d'una muntanya de vomitats, degut als múltiples botellons i les diverses festes. Creuen un parell de carrers, agafats de la ma, tot fent ziga-zagues.
Arriben al següent local. Ell saluda a companys coneguts, d'altres ni es recorda qui son degut a l'embriaguesa. Desprès crida al cambrer demanant-li dos xupitos. Veuen com el licor, un vodka d'aquells alemanys mes suaus, emplena els petits vasos. Ell treu un bitllet de 5 Euros i paga. Apuren els gots d'aquesta beguda de patata, i agafen dues cerveses mes, aquest cop dues ampolles de Sant Miquel.
Una hora mes tard ella agafada en una barana del carrer vomita. Ell al seu canto s'enfot distretament. Es renta la boca en una font publica, de passada es refresca. Ha de marxar cap a casa. Es donen l'últim peto avanç de marxar.
A l'un demà ella encara amb pijama es mira al mirall. El cap li fa mal i te la boca pastosa. Mira el rellotge, les dotze menys cinc. Pensa en ell. Ningú els havia presentat, no sabia ben be com i s'havien trobat en la mateixa conversa, les cerveses amb tequila i els cubates els havien impulsat a fer el primer pas. Ara ja sabia que només havia estat un rotllo d'una nit, que la veritat ni es recorda de la meitat de coses de les que van passar.
Però això no fa que un altre noi, el seu admirador secret que li escriu poesia i cartes d'amor per canalitzar els seus sentiments reals. Ell que potser mai li dirà que li estima degut a que aquesta injusta societat li diu que ell no es atractiu, que es diferent i munts d'altres bajanades. Ell es sent fatal, va veure com l'altre la besava pensant només en el sexe i el prestigi d'una altra noia al pot. Ell que ja ho dona tot per perdut sense saber que ara ella s'arrepenteix de la nit passada pensant que realment està enamorada d'aquell noi diferent ...

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer