Amic, company, amant

Un relat de: Maduixeta

Amic, company, amant. Enyoro les teves mans, fortes i segures. M'agrada observar-les, acariciar-les. Són mans robustes, grans però hàbils. Enyoro sentir-les passejar per la meva esquena, veure amb els ulls clucs com m'esbullen els cabells.

Enyoro escoltar les teves paraules, perdre'm en la màgia de la teva veu. M'agrada viure com si fossin meves les mil aventures que brollen divertides dels teus llavis de mel.

Ets amic. Dels AMICS de veritat, dels que escolten i no jutgen, dels que entenen.

Ets company. De cordada, de viatge, de taula, de llit.
Ets amant. De la vida, de l'acció i de les coses senzilles. Dels amants que saben i voler amar.

Ho ets tot en només dos ulls i un somriure franc. Ets el plaer d'un bon vi compartit a la vora del foc; l'escalfor del cos més sublim sobre un llit acabat de desfer...

Comentaris

  • Impactant[Ofensiu]
    jOaneTa | 28-02-2007 | Valoració: 10

    Jo també tenc un amic... company... amant.
    M'ha encantat. Un petó

    jOaneTa

  • Ara te'l...[Ofensiu]
    rnbonet | 27-02-2007 | Valoració: 10

    ...puntue! Era la primera intenció. I és que això de fer córre els dits prement l'intro...

  • Tendre,...[Ofensiu]
    rnbonet | 27-02-2007

    ...suau; però vigorós i càlid. Amb la veritat quotidiana de les coses senzilles, viscudes, estimades i volgudes.
    M'ha semblat curt.
    Salut i rebolica, xicona!
    PS. Supose que en tindrem més, d'escrits, no?

  • Gràcies![Ofensiu]
    Maduixeta | 27-02-2007

    Moltes gràcies pels vostres comentaris!!
    M'han arrencat un somriure de bon matí! :)
    Us asseguro que amb els vostres ànims, la motivació de continuar escrivint és encara més gran!

    Fins aviat!

    PD per a l'home d'arena: la foto que veus està feta aquest estiu des del refugi de Rebost, al Berguedà!

  • precios[Ofensiu]
    regina | 26-02-2007

    sencill, dolç, calent...
    M'ha agradat molt i espero que n'escriguis més.

  • Bella declaració.[Ofensiu]
    l'home d'arena | 26-02-2007

    Benvinguda. Amic, company, amant... ho tens tot a l'abast. Una declaració preciosa, quina sort! T'envege, però només una miqueta, jo també tinc algú així. Anima't a escriure més, vinga.

    Ah! jo també sóc cabra de muntanya.
    SALUT i una abraçada!

  • és genial[Ofensiu]
    Roget | 26-02-2007 | Valoració: 8

    És genial trobar a algú així.

    Tot un plaer ser el primer en comentar. Continua escrivint!

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Foto de perfil de Maduixeta

Maduixeta

4 Relats

7 Comentaris

4035 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33