Amenaça

Un relat de: O.V. Ashley
M’inquietava la seva mirada inquisitiva, observant detingudament cada moviment en l’expressió del meu rostre. La mínima contracció d’un múscul m’exposava en una extrema situació de risc, fent perillar la meva integritat física. Finalment, me la vaig jugar i vaig voler-me moure, però unes urpes esmolades se’m clavaren amb una exhalació a una galta. Llavors es passejaren frenèticament cap avall, arrossegant la meva carn al llarg del trajecte, per acabar aturant-se ben a la vora dels llavis.
Una setmana després encara tinc la cicatriu, com també el meu gat. Són les gangues de provocar el meu petit Tom mentre m’amenaça, amb la pota aixecada i mostrant les urpes esmolades, després d’haver-lo estirat de la cua pel simple fet d’empipar-lo.

Comentaris

  • Marteta | 20-08-2014 | Valoració: 10

    Amb la descripció d'aquesta situació has aconseguit que un gat fos l'últim que pordria haver-me imaginat...Pensava amb el típic psicòpata o una dona amb les ungles molt llargues (i pot ser juganeres)

    M'ha agradat

l´Autor

Foto de perfil de O.V. Ashley

O.V. Ashley

6 Relats

2 Comentaris

4015 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Em dic O.V. Ashley i una de les meves aficions és la d'escriure ficció.
En aquest espai poden llegir-se els contes i relats que he anat escrivint.

Aventura't, investiga, comenta...

O.V. Ashley és:
www.miquelobenza.com