Amants

Un relat de: sico fons

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

La meua mà acaricia la seua pell. És llisa i flairosa, i de tan suau em resulta com un passeig plaent pel paradís. La recórrec amb extrema lentitud amb els meus dits. Vull assaborir fins a l'últim segon, aquests moments de felicitat. Pell tova, pell càlida, pell farcida de misteriosos secrets que em deixaran embriac de plaer lúdic i inexplicablement místic alhora. Observe una vegada més tot el seu cos sencer i no puc creure en la infinitud d'aquella bellesa tan perfecta, tan divina.
L'olore... perfum de primavera, de fruita jove, de màgica meravella. La bese... amb tendresa, en silenci, amb parsimònia. L'acaricie amb la meua llengua... amb desig, amb agraïment, boig de felicitat. La taste... sabor d'amor, gust de futur dolç.
Em trobe tan excitat que crec que no podré aguantar gaire estona més sense aconseguir aquell cos jove, espectacular i esplèndid. Aviat serà meu.
Sí, estic excitat com mai ho havia estat abans, sue i sent una calor aclaparadora i, tot i això, mai m'havia notat tan feliç i ple de vida. L'estime. És així de senzill. L'estime i la desitge fins a la follia. Hauria d'avergonyir-me per això?
La torne a besar una vegada i una altra, i una altra. Deu, quinze, vint... tota una eternitat besant-la sense parar. L'abrace, somric, deixe que la seua flairosa aroma penetre dins dels meus narius fins arribar a la meua ànima. Oh, Déu meu, com t'estime! Com et necessite! Com et desitge!
Sí, sí, amor... haig de penetrar ja dins d'ella, haig d'accedir al seu interior, al seu esperit formós de goig i felicitat sense límits. Sí, oh! Ah! T'estime, t'ame...
I per fi penetre en el seu interior... sí, no, més. Aaag! OoooH! Mmm... Plaer, gaudi, joia...
Reste exhaust. Reste esmaperdut, perplex, silenciós, atònit... satisfet.
Contemple amb esment el seu càlid interior i somric. Hi veig dos bitllets de cinc euros, un de deu i un altre -Oh, Déu meu!- de cinquanta! Quina felicitat. És possible que existesca tanta bellesa al món?
La bese una vegada més. Aquesta volta dins d'ella i també, és clar, per tota la seua flairosa pell brillant i bella. La tanque. Me la guarde a la butxaca de la meua americana i isc al carrer. M'agrada, m'agrada passejar-me per les voravies de la ciutat amb el meu amor tan prop del meu cor. Sóc un home tan afortunat.



Comentaris

  • Diners o amor? O ambdos¿?[Ofensiu]
    Nyanga | 25-02-2009

    Original i ple ple de desig! M'ha agradat llegir paraules que venen sense pels a la llengua i que tenen un doble sentit com el teu.
    Enhorabona!!!

  • Un relat amb música sensual[Ofensiu]
    angie | 09-06-2006

    M'ha enganxat des del "llisa i flairosa", és a dir, des del començament. Has humanitzat una cartera, quelcom inert i això és un dels recursos que m'apassiona trobar... Ho has fet de manera brillant, et felicito.
    Arribem al final del relat embolcallats per "l'engany" de l'escriptor que ens arrenca un somriure amb una fina ironia... l'amant que li toca el cor és la "pasta"!

    Ara només una crítica, el besar amb delit la cartera és, després de llegir el relat, un tret que no m'acaba d'agradar, que ens submergeix molt bé en el que et proposaves a l'escriure el relat, però que després com a síntesi, em sobra...

    Et seguiré llegint!

    angie

  • resposta al crític[Ofensiu]
    sico fons | 01-02-2005

    Hola, Crític. Un escrit com el teu, es mereix, almenys, una resposta. Primer que res, gràcies per haver-me llegit i, també, per haver comentat els meus relats. Crec que, bàsicament, estic d'acord en tot el que dius. I probablement has explicat el tarannà dels meus contes millor que jo mateix. M'agrada utilitzar la ironia i, fins i tot, el sarcasme ben farcidet de "colps" absurds que intenten palesar que, al capdavall, el sentit de la vida i de la realitat és un invent ben humà. Potser és tot mentida i tot just ens queda la perplexitat. Tal vegada el veritable objectiu dels escriptors i, en general, de tots els artistes, ha de ser el de donar un sentit -ni que siga absurd, iròni o dràmatic- a allò que no en té.
    Caram, que serió m'he posat! Res més de moment. Un plaer, llegir-te.

    Sico Fons

  • Mirada retrospectiva[Ofensiu]
    El_Critic | 23-01-2005 | Valoració: 8

    Hola sico

    No he trobat cap altra relataire amb tant relats no recomenats per a menors de 18 anys. Però contràriament als esquemes de la pàgina, a mi em sembla que el fons social i el dramatisme d'alguns dels relats són allò més destacat. Sí, dramatismes per personatges sòrdids, poc significatius, foscos fins i tot, que mostres amb una psicologia relativament simple, una forma d'escriure també simple (que no senzilla, és diferent), conferint un toc molt adequat pels continguts. Més enllà del erotisme del mateix "Amants" o d'altres, destacaria la manera de relatar a "L'home invisible" i a "La felicitat". Com feia Nabokov, però d'altra manera, hi ha cops en que sembles gaudir torturant personatges (el mateix gos de "Alícia estimada"), als que mimes literàriament, però tortures en l'argument. A mi, personalment, l'humor de "L'home invisible" no m'ha semblat humor, o si més no, és un humor sobre un rerafons tràgic. Espero que ho facis expressament perquè sinó pensaràs que no he entès res. I és possible. M'ha sorprès agradablement en general la teva relatografia, tens un toc de bon narrador, de bon escriptor, que vas passant de relat a relat com si arrosseguessis un fil. No sembles tenir cap relat que no sigui per anomenar.

  • L'eurodéu[Ofensiu]

    Avui sentia per la tele que els mossos han fet una redada per erradicar la prostitució de les carreteres de Girona. Una altra manera d'entendre la relació amor-diners.

    Un altre relat per als meus preferits.

    Gràcies per donar-nos l'oportunitat de llegir-te.

    Sempre relatant!

  • Genial[Ofensiu]
    Queca | 02-07-2004 | Valoració: 10

    Hola!!
    M'ha semblat genial, fantàstic, preciós.
    Moltes gràcies per regalar-nos relats com aquest!!
    L'enhorabona!!
    Una abraçada

  • és veritat..[Ofensiu]
    moebius | 03-06-2004

    que ets un noi molt atractiu?

  • Buenos dias[Ofensiu]
    moebius | 25-05-2004

    Efectivamente el relato es muy hermoso. La adicción a la pasta -un aspecto tan prosaico i fenicio de la mentalidad catalana- me conmueve. Siempre he deseado ser inmensamente rico; sin embargo, a mi edad, ya poco puedo hacer para revolcarme con lujuria entre adolescentes lascivas ansiosas por acabar con todo mi champagne. Es mi visión del paraiso y como he constatado que en eset mundo todo se compra o se vende...

    Salut a tots

  • nota de l'autor[Ofensiu]
    sico fons | 15-05-2004

    Moltes gràcies a tots dos. No sé si el meu relat és tan bo com dieu, però el que sí que és segur, és que per a mi serà un honor i un goig col·laborar en una web com aquesta.

  • Amants [Ofensiu]
    Sergi Yagüe Garcia | 13-05-2004 | Valoració: 10

    Aquest és un relat per a amants de la llengua, ja no només per la pròpia qualitat del relat en sí, que és molta, sinó també per la riquesa sonora i de matisos que aporta.

    Conving amb la Carme que la sorpresa final és la que arrodoneix el relat fins el 10, i afegeixo que aquesta plana, i tots els que hi participem, ens podem sentir orgullosos i afortunats de tenir, tant la teva participació com la de la Carme, les quals omplen de qualitat, criteri i sentit aquest web.

    Continua així, Sico!!

  • Expressió diàfana[Ofensiu]
    Carme Cabús | 12-05-2004 | Valoració: 10

    Hola Sico,

    La teva descripció m'ha encantat. La trobo preciosa i imaginativa, i m'has fet submergir de ple en la sensualitat de les sensacions, per altra part tan mediterrànies. La sorpresa que espera al lector al final és per sucar-hi pa. A més, domines la llengua en tots els seus aspectes, i estic segura que pots escriure sobre allò que vulguis, que, sigui el que sigui, sempre aportarà qualitat. M'alegra sincerament que un bon escriptor com tu sigui en aquesta plana. Espero poder llegir més relats teus.

    Una abraçada,

    Carme

Valoració mitja: 9.6