Al WC

Un relat de: Xifré Ramos

Repassant d'esquerra a dreta la silueta del vàter; observant la simetria nevada d'una màquina quasi perfecte. Dotze hores després començo a desvariejar: El paper higiènic passa a tenir vida; accelera...mitjançant tres rodes avança pel terra sense pressa. Ningú escolta els meus cops... o potser si. La meva mirada tèrbola impacta de nou contra aquella porta freda i dura com el gel. Llegeixo de nou les burrades que, en aquesta, si poden llegir: anarkia; puta; tonto quien lo lea... i la millor de totes, amb estil determinat, folla et labora. Em sento força sol.

Comentaris

  • Una ànima passiva[Ofensiu]
    Xifré Ramos | 09-11-2007 | Valoració: 8

    Tornar-se boig en dos segons efímers i vitals..capaços de fer morta la nostra vida, les nostres emocions, la nostra recança...la soletat no és mala companya per aquell que la sap apreciar com es mereix. La soletat ens permet reflexionar i "ser" ´la teva essséncia, la teva ànima.. gràcies
    Xifré

  • tornar al WC[Ofensiu]
    1gargot | 09-11-2007 | Valoració: 8

    La soletat, no és sempre tan mala companya,

    per adonar-nos, només cal tornar a aquets banys...


    prefereixo la meva bogeria, que la compostura de tots els qui han deixat marca en aqueixes portes.

    Anna

  • Es per això...[Ofensiu]
    RATUIX | 09-11-2007

    que sempre s'ha de portar una bona lectura... o vàries ( 12 hores són moltes !!)

  • nana_17 | 09-11-2007

    estas realment fatal, t'ho han dit oi??
    xD, m'has dit mirat'el i es el que he fet... però xic... potser el teu pare una mica de raó la te ^^

    No res, ja ens veurem !! Ciao

  • DEL TEU AMIC DE L'ANIMA[Ofensiu]
    Carles Baraut | 03-11-2007 | Valoració: 10

    aquest relat, el podriem classificar com un relat d'humor. Nascut de la imensa inspiracio del autor en un dia qualsevol.

    Recordeu la següent frase: La inspiració es l'anima del nostre relat, el nostre llenguatge i del nostre cor.

    Va per tu Xifré Ramos

l´Autor

Foto de perfil de Xifré Ramos

Xifré Ramos

4 Relats

8 Comentaris

3729 Lectures

Valoració de l'autor: 8.00

Biografia:
El hombre; creador de la muerte y el infierno en la tierra; amante de un poder atroz; creador de la miseria y el deseo; obrero del desastre; detractor de la solidaridad; consumidor compulsivo de la fama; maestro de la mala vida; violador de la paz. Traidor de ti mismo.

Astuto y absurdo. Capaz de crear un misil atómico, pero incapaz de terminar con el hambre en el mundo; ladrón de la esperanza y el el amor. Estúpido y ciego jugador de almas.
J.X.R.A