Estimada Aralid...

Un relat de: Xifré Ramos

Estimada Aralid,

M'agradaria parlar-te de petons. Sincerament; no sé perquè he escollit aquest tema. La veritat és que volia descriure't a tu, només a tu. Quan et vaig conèixer fa quasi un any, encara creia que la vida que vivia la controlava jo mateix...pobre de mi, il·lús de mi.
Vaig trobar-me i enamorar-me al mateix temps. Ara, un any després, jo et pregunto:
Encara creus saber el què és l'amor? Com és que no rius ara preciosa? Contesta.

Estimada Aralid, m'agradaria parlar-te de petons; de petons que no vaig rebre.
Jo no et demanava pas la vida...només volia ser feliç; res més. Com és que no rius? Ja saps què és el amor?

Al final no parlaré de petons; tampoc de tu. Finalment (ja acabo amor) et demano que la pròxima setmana, donis una resposta; no a mi, sinó a tu. Gràcies.

Amor uincit omnia

Comentaris

  • No ho se ...[Ofensiu]
    Marta | 14-11-2007

    Pero no m' agradaria ser l' Aradalid i potser ho haure sigut alguna vegada.
    Sembla una historia d' amor-desamor sense masses paraules i amb moltes coses per entendre.
    M' ha semblat una trista declaració d' amor

l´Autor

Foto de perfil de Xifré Ramos

Xifré Ramos

4 Relats

8 Comentaris

3742 Lectures

Valoració de l'autor: 8.00

Biografia:
El hombre; creador de la muerte y el infierno en la tierra; amante de un poder atroz; creador de la miseria y el deseo; obrero del desastre; detractor de la solidaridad; consumidor compulsivo de la fama; maestro de la mala vida; violador de la paz. Traidor de ti mismo.

Astuto y absurdo. Capaz de crear un misil atómico, pero incapaz de terminar con el hambre en el mundo; ladrón de la esperanza y el el amor. Estúpido y ciego jugador de almas.
J.X.R.A