Ajuda!

Un relat de: AiDuS

Mut... Tot està calmat aquesta nit.
Obric la finestra i un vent fred em pega a la cara... El respire, em toca, està tot tranquil i silenciós.
Em recolze a la finestra i trac un poc el cap. No hi ha ningú, un gatet creua el carrer, es senten les seues petjades clarament.
És tot tan silenciós que tinc por... Els sorolls de la ciutat m'han acostumat a dormir entre tràfic, crits i rebombori... Huí tot sembla estar tranquil.
Continua pegant-me el vent a la cara, els ulls se'm posen a plorar... No sóc jo qui plora, són ells! Jo mai plore!
Tinc mal de cap, el silenci no m'ajuda, el vent m'esborrona, el gatet em mira... Tinc por a la tranquil·litat! M'agradaria que passara el camió del fem, una filera de cotxes, algún xiquet cridant per anar a l'escola, les dones que xafardegen quan van al mercat... No, ara tot està callat. Tot està callat llevat de la meua ment, que crida i crida mentre els meus ulls ploren.

Mut... Tot està callat aquesta nit.
Tanque la finestra i em trobe sola a l'habitació... Continua tot molt silenciós, res es mou, estic jo completament sola, res em molesta, sols unes estúpides llàgrimes que no cesen d‘eixir.
M'allite ben tapada, sols deixe fora el cap. Tot a obscures em posa nerviosa, ni un raig de llum entra per la finestra.
Ja no em pega el vent, els ulls continuen plorant... No vull, però ells ho necessiten. No vull, no vull, no vull! Jo mai plore!
Tinc mal de cap, les llàgrimes regolen per les meues galtes. Se'm fa un nuc a la gola, tremole, em pose nerviosa... No sé què em passa!

Mut... Tot està tranquil aquesta nit.
Sempre havia anhelat la tranquilitat. Mai m'havia parat a pensar que, durant la nit, tot és més silenciós i especial...
Passe els dies atolondrada. Mai em pare a pensar en mi. Tot a la meua vida és superficial... Fins huí.
M'he despertat plorant, jo no, clar... Els meus ulls! Entre la foscor he estat pensant i les llàgrimes no paraven d'eixir.
He descobert que no m'agrada pensar, em fa plorar. Els meus ulls són els qui ploren.

Comentaris

  • M'ha agradat[Ofensiu]
    impostor | 08-05-2007

    M'agrada la teva forma de veure el món.

  • Bolet | 08-05-2007 | Valoració: 10

    Substituïm les llàgrimes pels somriures, deixem de banda les tristeses i pensem en les coses positives de la vida.

  • Tant de bo sabessim cridar-ho![Ofensiu]
    Nurithy | 06-05-2007 | Valoració: 10

    M'ha emocionat perquè has retratat perfectament la ment natural imperfecte i passional de la juventud.

l´Autor

Foto de perfil de AiDuS

AiDuS

68 Relats

148 Comentaris

64296 Lectures

Valoració de l'autor: 9.49

Biografia:
Perquè m'agrada escriure... Però no que em llisquen!

Albaidina amb orgull. Nascuda al 1988 i estudiant de F.Catalana a València...

Somie molt, i el que somie ho escric. Pense molt, i el que pense ho escric. Critique molt, i el que critique ho escric.
Així que tot el que llegiu ho crec, bé siga com ho he escrit o totalment al contrari...

aida_albert@hotmail.com