Adèu

Un relat de: Thyst

Hi ha paraules que no cal pronunciar,

Com aquell matí d'abril en un carrer solitari.
Yo caminava com un ànec, massa feixuga, massa a poc a poc, procurant esquivar les deformades llambordes del terra que ajudaven als tacons a destrossar-me els peus.

Recordo que era molt d'hora perque amb mi anava un ombra que més que companyia em feia sentir sola, allà a terra, seguint-me de tan a prop y tan tèbiament.

Mentre avançava cap a les ombres dels balcons com podia, vaig veure algú a l'altra banda però quan vaig aixecar els ulls per distinguir-te un vent trapella i carregat de llavors em va obligar a tornar-me a concentrar en l'irregular carrer.

Per fi, mig carrer i uns quants saltirons de dolor més endavant, ens vam creuar.

Sé que em vas reconèixer al instant, t'ho vaig veure a la mirada
I també vaig adonar-me que encara m'estimes, pel somriure que hi tenies amagat.

I seguint endavant se'm va escapar un trist "adèu" del llavis, per si de cas no havies vist la solitària llàgrima que queia.

Comentaris

  • Hola![Ofensiu]
    Suzanne | 04-10-2007 | Valoració: 10


    Un moment trist, un tant patètic, si m'ho permets, però pel qual em sembla que tots hem passat.
    M'encanta la descripció d'aquest petit tros de vida utilitzant unes associacions de paraules sorprenents: ombra-tèbia; saltirons de dolor; el camninar d'ànec (ja esmentat)...

    Molt bo.

    S.

  • geniaL![Ofensiu]
    xocolatina | 04-10-2007 | Valoració: 10

    este adios no maquilla un hasta luego!


    enorabona d nou!

    en la teva biografia no entenc a k et referexes amb "La meva inspiracio k es veu greument afectada pels comentaris dls lectors"...

    no tagradaak komentem?! x)


    siaU!


  • M'encanten[Ofensiu]
    res no és mesquí | 04-09-2007

    sweet child o'mine, don't cry i sobretot November rain... però n'hi ha tantes! Nightrain, patience, yesterdays, rocket queen...

  • M'encanta[Ofensiu]
    res no és mesquí | 04-09-2007 | Valoració: 9

    aquesta poesia a mig camí entre la lírica i la prosa, i aquesta metàfora de tu caminant com un ànec, m'encanta!!

    No cal que em donis les gràcies sino penjar nous relats perquè després d'aquest ja no em quedaran relats teus per comentar jeje t'animo a que en penjis més. Una abraçada

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Thyst

Thyst

34 Relats

80 Comentaris

39158 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Res, us llegeixo i m'encanteu.
Gràcies pels vostres comentaris, m'animen molt a seguir intentant-ho.

Nascuda a Barcelona fa 19 anys, em considero de l'Empordà i d'aquella tramuntana. Només faig que viure, i prou.