adeu

Un relat de: diegoeldrac

Després de pensar he decidit quedar-me amb ell, no t'oblidaré, ets lo més gran que m'ha passat a la vida,t'estimo i t'estimaré sempre, he après moltes coses i el meu balanç és positiu. Formes part de la meva vida i sempre et recordaré. Ell, amb una mirada trencada digué: No puc recordar-te com lo millor que m'ha passat en la vida,ho he perdut tot, fills, dona, il.lusions, somnis, pensaments, esperances...tot. No puc odiarte perquè mentiria al meu cor, tenia una ferida oberta però ara has endinsat tant el punyal que has partit el meu cor per la meitat, et recordaré com la persona que més mal m'ha fet, com la persona que més m'ha fet perdre, com la persona que m'ha demostrat com no s'han de fer les coses i com no s'ha de tractar la gent vers l'actitut i el tracte tant patètic que has tingut amb mi, he estat esperant en silenci, he cridat el teu nom en les negres nits on els ecos es perdien en l'abisme de la meva soletat, the plorat llàgrimes acides que deformaven la meva mirada que tant t'enamorava, he bombejat fins la ultima gota de sang per tu, he deixat el meu ultim suspir d'esperança per el nostre somni deixes de somiar...respecto la teva decisio, marxa, em queda un llarg cami on estic condemnat a viure morint cada dia, sense tu...res te sentit, ni tant sols el dolor. Et desitjo lo millor i que la teva decisio sigui la correcta, espero que no siguis una desgraciada, tot i que penso que ho seras perque la mentida et pesara cada dia mes,i mes i mes fins la teva mort. Hem ploraras, m'enyoraras, em buscaras... mentres jo, endinsat en les meves tormentes i vivint marcat per tota la vida...hem trobaras. Tot i aquest adeu...encara t'espero.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer