Addicte al teu sexe

Un relat de: NASIO

M'aixeque sobtadament damunt el llit
empresonat en una gran torbació...
Tu, al devora meu, estàs dormint
i el teu cos nu apaivaga la foscor.

(Tot està per sempre be)

Acarone dolçament els teus pits
i després fem l'amor amb passió .
Més que el mateix Déu ens sentim...
Més que Déu quan som junts tots dos!

(Tu i jo som l'únic Déu)

I satisfets ens adormim
fins que al llarg de la nit
torne aquesta sensació.

(No massa temps)

Passa el temps i vivim
sense poder ni voler defugir
amor que crea addicció.

(No marxes mai del meu costat, per Déu!
No podria superar el "mono" del teu amor...
Necessite una dosis cada vegada major...
Crec que... Disculpeu-me. Vos deixe. Adéu!)

Comentaris

  • Es l'amor de debó.[Ofensiu]
    RATUIX | 16-07-2007 | Valoració: 9

    El que creix, el que et fa sentir addicció.
    El que omple sempre.
    Està molt ben reflectit, inclús amb el final de "deixem-ho" perquè va molt enllà.
    Molt bonic, de debó.

  • Uau!![Ofensiu]
    Yáiza | 03-05-2007

    M'ha encantat rebre el teu comentari, gràcies de debò! Però ara me n'adono que tu en mereixes un de millor.

    Quin sonet més... més! Agradable, apassionat, senzill,... has de saber que jo per a la poesia sóc una mica llepafils, i que per a que un poema m'entri a la primera... ha de ser força especial. I el teu ho ha aconseguit.

    Gràcies retornades a tu, doncs, per la bona estona. I saps? Aquell poema és de fa uns mesos.. i mira, al final no la vaig deixar marxar, però possiblement, tard o d'hora, hauré de fer-ho.

    Ens llegim per aquí! Una abraçada!


    Yáiza

  • Deliciosa addicció![Ofensiu]
    Unaquimera | 27-04-2007 | Valoració: 10

    Seria somiar massa si et demanés més versos com aquests?
    M'atreu especialment el ritme del poema, que marca una cadència gràfica molt encertada i un ritme intern més accentuat encara quan ho llegeixo en veu alta.

    Fer l'amor A M B passió, s e n s e poder ni voler defugir de l'amor que crea addicció!
    mmm... Em sembla que tu i jo hem coincidit en algunes coses...

    T'envio una abraçada d'aquelles que serveixen per dir "fins aviat, si tu vols",
    Unaquimera

  • m'encanta[Ofensiu]
    laieta | 25-04-2007

    que hagis necessitat una dutxa. aquest relat no me l'havia comentat ningú i em pensava que potser era dolent, tot i que a mi la descripció em va sortir de dins. a vegades escric per desfogar-me, per treure el que em rosega per dins. però la majoria de vegades ho faig perque el lector es pertorbi, m'encanta provocar sensacions als budells o allà on sigui de qui em llegeix!
    per cert, veig que fa més d'un any que no escrius... podries provar de descriure què has sentit al llegir el meu relat. no és per posar-te a prova, sinó perquè deixis enrera aquesta sequera de lletres que fa tants mesos que dura!
    salut i petonet!

    laieta

  • Bo, ...[Ofensiu]
    rnbonet | 01-04-2006

    paisà saforenc... Jo sóc un negat per comentar poemes, així que te'l deixe sense valorar...
    En canvi, tinc un 'olfacte' desenvolupat per girs lingüístics: la pregunta sobre la residència era 'quasi' capciosa. Jo també visc a la Safor!
    Salut i rebolica! I benvingut a RC!

l´Autor

Foto de perfil de NASIO

NASIO

7 Relats

33 Comentaris

10544 Lectures

Valoració de l'autor: 9.57

Biografia:
De vegades, quan estic fotut, tanque els ulls i puc veure amb total nitidesa, el bons moments. Aqueixos moments bons que té una vida i que malauradament no en son massa. I la majoria de vegades, el que se m'apareix son imatges de quan tenia catorze anys, una època que jo anomenaria com la meua edat daurada: sen se unes pretensions excessives, una tarannà positiu i unes ganes immenses d'esgotar el món d'un sol glop... Ara tinc els mateixos problemes que els meus pares...