abraçats

Un relat de: jaumesb

Abraçats
Encamats
Besats.


Fem el pas

A la vida.


Comentaris

  • És molt difícil[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 24-01-2006 | Valoració: 10

    copsar un sentiment, una sensació, en poques paraules. Treure tot el que sobra i quedar-se només amb la idea bàsica del que realment es vol dir.

    I ho has aconseguit.

    Un barret per vós ple de lletres, per tal que continuis creant.

    Una abraçadota!

    Salz.

  • Impossible[Ofensiu]
    Andrea_Subirana | 09-01-2006 | Valoració: 10

    dir més amb menys paraules. Et felicito per aquests breus cinc versos, que expliquen d'una manera espectacular un fet tan impresionant com el de crear la vida.

    Salutacions.

  • pas difícil...[Ofensiu]
    Becari | 21-12-2005 | Valoració: 10

    però efectiu??

  • La Banyeta del badiu | 21-12-2005 | Valoració: 10

    La vida s'ha d'exprema, tal com tu ho descrius.
    El meu vot nadalec per tu :-)
    Un petonet. Pilar

  • Una manera perfecte de dir....[Ofensiu]
    angie | 15-12-2005

    vull estar sempre amb tu.

    Mestre dels micropoemes, estic trobant la gràcia a sintetitzar així el que es vol expresar. Gràcies per donar la possibilitat de llegir-los.

    Ah, merci pels sempre agraïts comentaris.

    angie

  • papallona | 02-12-2005

    Perfecte! M'encanta! Sobren les paraules d'estimació... Ja està tot dit, ara anem a viure el moment plegats, anem a donar un pas endavant...
    Que senzill sembla fer poesia quan et llegueixo, broten les paraules en tanta serenor...
    Besades!

  • Com una fletxa, diana![Ofensiu]
    llu6na6 | 02-12-2005

    gràcies per llegir-me i comentar-me.

    Que bonica aquesta recerca de la vida en l'amor. Quina percepció més fidel del seu batec!

    és un art ,el de l'amor. Un art misteriós i difícil i canviant,

    de manera que cal que el conreïs amb constància, habilitat, paciència i molta generositat.

    Et felicito jaumesb, perquè el que escrius és una mostra fidedigna que n'ets un gran deixeble.

    Una abraçada!

  • molt sentiment![Ofensiu]
    mjesus | 28-11-2005 | Valoració: 10

    els teus poemes destil·en amor i vida.
    M'han agradat molt!

  • braços...[Ofensiu]
    Capdelin | 28-11-2005 | Valoració: 10

    cames, llavis... fan que la vida no sigui caduca... fan que una perenne vitalitat animi les cendres d'allò tant rutinari...
    una abraçada!

  • brideshead | 28-11-2005

    Pel poemes que he llegit teus, et felicito molt sincerament per aquesta capacitat extraordinària que tens d'imbuir les teves paraules amb els sentiments més intensos i forts, i fer-los gairebé gràfics. Poemes minimalistes que diuen més que el que es pugui dir amb moltes estrofes. Felicitats, de debò.

    Una abraçada.

  • Fem el pas[Ofensiu]
    filladelvent | 28-11-2005

    ... a la vida.

    Bonica frase, amb una fisura perfecte al mig. És tant curt que no sé què més comentar-te'n... només que em sorprèn sempre la poesia de versos tant curts, i la teva sempre és així; suposo que és perquè provinc de la literatura dels relats i la novel·la que jo sempre faig uns versos llarguíssims... em falten línies per explciar coses!

    Et continuaré llegint,

    -Filladelvent-

Valoració mitja: 9.86