A la terrassa de la llibertat...

Un relat de: onatge
Avui el mar és una safata plena de vida. El sol fa un treball d’orfebreria damunt de les aigües. Tot és silenci amb crit de vida...
El mar és un viatge d’il•lusions. El timó del vaixell de paper sempre vira endavant. Els peixos treuen el cap. A la sorra petxines obertes amb la nuesa natural.

Assegut a les roques deixo entrar vida als pulmons. Cal temps per tenir temps. Tot és a l’ara i aquí. Demà és un aire que encara no bufa, i l’ahir ja no hi és...
L’horitzó segueix amb la fidelitat de sempre, entre la terra i el cel. Un vaixell va a la recerca del seu destí.

Les xarxes dels pescadors esteses al sol. Tot és quietud. Vida amb vida. La brisa em du la sal... El mar el gran almívar.

Cal la solitud amb un mateix, és un retrobament. De vegades (per no dir sovint) amb les presses, la feina i/o l’atur..., ens oblidem d’escoltar, interpretar i compartir el nostre cos, el nostre ésser d’una manera plena.

Ara el vent sembla que hagi despertat el mar. Té vida pròpia. Dos estels escriuen un poema al cel. La vida és el plaer de respirar ara..., brindar amb una copa de silenci. Els records que sempre s’enlairen. No tinc cap pressa, la vida va al seu pas. Feliç d’haver nascut (tot i que no m’ho van preguntar...) i poder veure la bellesa de la vida.

He posat sentiments al bany maria. Les gavines seuen al meu costat a la terrassa de la llibertat. Agafo la bicicleta i pedalejo cap a casa...
(escrit abans d'ahir davant del mar)

onatge

Comentaris

  • La vida, el mar, el silenci.[Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 23-02-2012 | Valoració: 10

    En aquest relat brodat de fistons poètics, ens transmets el plaer de tenir temps, de poder mirar al nostre voltant, de brindar amb una copa de silenci i de posar els nostres sentiments en bany maria. Genials les metàfores que has emprat! Amb els teus ulls i la teva tranquil·litat (passagera?) ens has fet viure un moment de pau i ens has fet paladejar la bellesa. Gràcies

  • la conec...[Ofensiu]
    joandemataro | 22-02-2012 | Valoració: 10

    aquesta terrassa onatge

    " Tot és quietud. Vida amb vida. La brisa em du la sal... El mar el gran almívar."

    preciós.
    joan

l´Autor

Foto de perfil de onatge

onatge

462 Relats

846 Comentaris

395379 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc nascut mortal amb data de caducitat, però mentre tant navego a rem per la vida i estimo i sóc feliç, no ho digueu a ningú em prendrien per boig...
Escriure és com respirar, aigua per la set, és el far que sempre em duu a la meva platja...
Abans el meu cos no sigui un eco de foc i cendra... VISC.


No ajornis el viure. Viu i estima en grandesa i en profunditat. Estimar no té sinònim.


(la data de publicació dels poemes no es correspont amb la que foren escrits)

GRÀCIES PELS VOSTRES COMENTARIS. EL GUST ÉS MEU I LA PACIÈNCIA ÉS VOSTRA.

Per al que convingui, no mossego.

onatge@gmail.com

onatges.blogspot.com